کد خبر : 132817
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۹
-

گزارش پلیس راهور؛

وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر اصلی پایتخت/ فقط یک بزرگراه شلوغ است

وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر اصلی پایتخت/ فقط یک بزرگراه شلوغ است
بنابر اعلام پلیس راهور تهران بزرگ، اکثر معابر بزرگراهی به غیر از نواب در پایتخت خلوت هستند.

به گزارش سورپرس؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک صبح دوشنبه همانند روز گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است.

وی افزود: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه بیست و دوم خرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

شریفی بیان داشت: ترافیک در معابری چون بزرگراه همت بعد از توانیر، زین الدین، شهید سلیمانی از صیاد، نیمه سنگین و بزرگراه نواب هم دارای ترافیک سنگین هستند.
وی گفت بزرگراه‌های آبشناسان، شیخ فضل الله، حکیم، امام علی (ع) و آزادگان خلوت هستند.

وی افزود: با رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ از سطح شهر تهران وضعیت تردد در دیگر معابر شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.

شریفی بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.

شریفی افزود: ۶ جریان ترافیکی از بزرگراه نواب وارد تونل توحید می‌شوند و همین امر باعث شلوغی و ترافیک سنگین در تونل توحید و بزرگراه نواب می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.