کد خبر : 126581
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
-

عضو هئیت رییسه فدراسیون در گفتگو با سورپرس مطرح کرد:

وصله های ناجور مانع پیشرفت و عدالت در تیراندازی هستند

وصله های ناجور مانع پیشرفت و عدالت در تیراندازی هستند
 مسیب زاده گفت: امروز برخی افراد مسئول و متاسفانه خارج از خانواده تیراندازی با هدف استمرار حضور مخرب خود و ترجیح منافع شخصی به اهداف کلان تیراندازی برآنند که روند توسعه تیراندازی را مختل کنند.

چنگیز مسیب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی سورپرس پیرامون عملکرد یکساله فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: سردار قربانی در زمره نیرو های ارزشی و فرماندهان با سابقه و خوشنام کشور قرار دارند که با انتخاب ایشان به ریاست فدراسیون آنهم در شرایطی که این حوزه از ورزش کشور در آن برهه به تازگی مزین به نشان طلای المپیک گردیده بود، امیدواری های بسیاری جهت رفع مشکلات و حواشی شکل گرفت.

وی ادامه داد: قطعا اگر جامعه تیراندازی کشور همراستا و در کنار این فرد ارزشی گام بردارد، بسیاری از مشکلات و معضلات فعلی برطرف خواهد شد زیرا ایشان از پتانسیل قابل توجه ای برای اجرایی نمودن اهداف خود به شرط وجود همکاران و اطرافیان صادق و امین برخوردارند.

مسیب زاده افزود: امروز برخی افراد مسئول و متاسفانه خارج از خانواده تیراندازی با هدف استمرار حضور مخرب خود و ترجیح منافع شخصی به اهداف کلان تیراندازی برآنند که روند توسعه تیراندازی را مختل نمایند. آقای قربانی که حال در موقعیت های خاص فدراسیون قرار گرفته اند، با به کارگیری سلایق شخصی و غیر تخصصی هزینه های غیر قابل جبرانی را در مسیر سردار قربانی ایجاد می کنند. بنده بعنوان عضو کوچک این خانواده تذکرات لازم را در این خصوص عنوان کرده ام و در آینده نزدیک با توجه به اهمیت موضوع دیداری با ریاست فدراسیون خواهم داشت.

عضو کمیته فنی فدراسیون تیراندازی اضافه کرد: من به این افراد که حقیقتا وصله ناجور این فدراسیون هستند، پیشنهاد می کنم که در روند خود تجدید نظر نمایند، زیرا محصول این روند بروز نا عدالتی و بی سر و سامانی در مدیریت فدراسیون خواهد شد که در این صورت من خود را موظف به بیانی شفاف تر از پشت پرده های فعلی اقدامات مخرب و اعمال غیر سازنده آنها خواهم دانست.

وصله های ناجور مانع پیشرفت و عدالت در تیراندازی هستند

عضو هئیت ریسه فدراسیون تیراندازی درپایان تصریح کرد: در این مقطع لازم میدانم به برخی صاحب منصبان کنونی فدراسیون یادآوری کنم که هرگز نباید فراموش کرد که به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان از هر گونه منافع شخصی و گروهی مهمتر بوده و می بایست در مسیر درست و عدالت محور گام برداریم تا انشالله شاهد نتایج درخشان در دوران مدیریت سردار قربانی باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.