کد خبر : 144669
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
-

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

ورود سامانه بارشی جدید از هفته آینده به کشور

ورود سامانه بارشی جدید از هفته آینده به کشور
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود.

به گزارش سورپرس؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛ امروز ۲۴ فروردین در استان‌های اردبیل، گیلان، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال و شرق سمنان، شرق کرمان، دامنه و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران باران می‌بارد.

همچنین این شرایط در روز شنبه ۲۵ فروردین برای استان‌های لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرق خوزستان، شمال فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران و ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان و روز یکشنبه ۲۶ فروردین برای استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه شمالی کرمان، یزد، شمال فارس، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد و نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده است.

همچنین از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور شده و دوشنبه در شمال غرب، برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور سبب بارش می‌شود.

در سواحل دریای خزر، شمال شرق، بخش‌هایی از شرق و مرکز کشور، سیستان‌وبلوچستان، کرمان، هرمزگان و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

ورود سامانه بارشی جدید از هفته آینده به کشور

در شرق مازندران، گلستان، خراسان رضوی، شمالی و شمال خراسان جنوبی بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.