کد خبر : 23963
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
-

ورزش معلولین اسپانسر ندارد

ورزش معلولین اسپانسر ندارد
ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی نیازمند حمایت از طرف اسپانسر های مالی است.

به گزارش سورپرس از مرکز اراک، نصیری، رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: متاسفانه نبود اسپانسر مالی مهمترین مشکل ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی است و با وجود ظرفیت‌ ها و استعدادهای بسیار خوبی که این ورزش در استان وجود دارد، حمایت چندانی از سوی اسپاسرها و به خصوص صنایع نمی شود.

نصیری افزود: ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی به لحاظ زیرساخت ‌ها از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است، اما از نظر شرکت در مسابقات و لیگ ها و هزینه ایاب و ذهاب با مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بخشی از ورزشکاران هیات افرادی هستند که در جریان حوادث روزمره تحت حمایت این هیات قرار گرفته‌اند. در واقع فاصله بین سلامت تا معلولیت اندک است لذا، حمایت از ورزش جانبازان و معلولان می تواند سرمایه‌ گذاری در راستای هدایت این قشر به سمت حرکت و فعالیت باشد.

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی  گفت: استان مرکزی از استان هایی است که در زمینه ورزش های جانبازان و معلولان حرف های زیادی برای گفتن دارد به طوری که در اکثر رشته های ورزشی، نفراتی از این استان در ترکیب تیم های ملی حضور دارند.

به گفته نصیری در سال ۹۸ تیم های والیبال نشسته، تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر را در لیگ های برتر کشوری حضور داشتند که خوشبختانه در رشته شنا سه مدال طلا و دو نقره و در رشته تنیس روی میز عنوان سوم کسب شد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.