کد خبر : 141731
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
-

این‌قدر نگو خودروی برقی؛ ما اصلا برق نداریم!

واکنش شدید رشیدی‌کوچی به اصرار وزیر صنعت روی خودروهای برقی

واکنش شدید رشیدی‌کوچی به اصرار وزیر صنعت روی خودروهای برقی
یک نماینده مجلس گفت: آقای علی‌آبادی می‌گوید من ماشینم را برقی کردم. گفتم آقای علی‌آبادی به من بگو چکار کردی که ماشینت برقی شده است!؟ گفت چند تا باطری به آن وصل کردم و... . به او گفتم به این خودرو می‌گویند هیبریدی؛ برقی نیست.

به گزارش سورپرس، جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس گفت: به علی آبادی، وزیر صمت گفتم، اینقدر نگو ماشین برقی، ما اصلا برق نداریم، ولی فهمیدیم او اصلا تفاوت ماشین برقی با ماشین هیبریدی را نمی‌داند!

وی افزود: آقای علی‌آبادی خیلی روی خودروهای برقی اصرار دارد. من چند روز قبل با یکی از دوستان وزارت نیرو صحبت کردم و گفت ما اصلا برق نداریم. به آقای علی‌آبادی گفتیم این‌قدر نگو خودرو برقی.

رشیدی‌کوچی تصریح کرد: آقای علی‌آبادی می‌گوید من ماشینم را برقی کردم. گفتم آقای علی‌آبادی به من بگو چکار کردی که ماشینت برقی شده است!؟ گفت چند تا باطری به آن وصل کردم و… . به او گفتم به این خودرو می‌گویند هیبریدی؛ برقی نیست.

وی عنوان کرد: خودرویی که با بنزین کار می‌کند و باطری‌اش شارژ می‌شود، بعد در ترافیک یا سراشیبی روی موتور برقی می‌رود، هیبریدی می‌شود.

این نماینده مجلس متذکر شد: ما باید به این سمت برویم. خودرو برقی صفر هنوز در دنیا هم جا نیفتاده است.

واکنش شدید رشیدی‌کوچی به اصرار وزیر صنعت روی خودروهای برقی/ این‌قدر نگو خودروی برقی؛ ما اصلا برق نداریم

رشیدی‌کوچی خاطرنشان کرد: بعضی وقت‌ها آدم تعجب می‌کند. یکی از آقایان با شور و هیجان می‌گوید اتوبوس برقی بخریم. این سوال مطرح است که این اتوبوس را کجا می‌خواهی ببری شارژ کنی؟!

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.