کد خبر : 127979
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
-

واکنش بازیکنان پرسپولیس به ستاره‌ای که گفت هواداران فحش ناموش می‌دهند!

واکنش بازیکنان پرسپولیس به ستاره‌ای که گفت هواداران فحش ناموش می‌دهند!
۲۰ اسفندماه سال گذشته روز تلخی برای پرسپولیس بود و در دیدار برگشت لیگ برتر درخانه مغلوب سپاهان اصفهان شد.

به گزارش سورپرس؛ یکی از حواشی دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در تهران را امید نورافکن پس از پیروزی رقم زد. او امید نورافکن، بازیکن سپاهان، نسبت به شعار‌های هواداران پرسپولیس و جو سکو‌ها واکنش نشان داد و آن‌ها را با هواداران استقلال و سپاهان مقایسه کرد.

این بازیکن ملی پوش در مورد هواداران پرسپولیس گفت: «هواداران پرسپولیس را اینجوری ندیده بودم. من جلوی هواداران استقلال بازی کرده‌ام، به قرآن اینجوری نیستند. از اول بازی به دانشگر فحش ناموس می‌دهند. این چه وضعش است و یکی باید به آن‌ها بگوید این‌کار را نکنید.»

نورافکن در مورد اینکه دانشگر نیز هواداران پرسپولیس را تحریک کرده گفت: «من با محمد دانشگر کار ندارم. بحث من تماشاچی‌ها و مردم کشورم است. پرسپولیسی‌ها هم مردم کشور من هستند. الان عربستانی‌ها بیایند بازی کنند دوباره میزبانی را از ایران می‌گیرند. من ایرانی‌ام و نمی‌توانستم کرنر بزنم.»

در همین ارتباط شنیدیم چند بازیکن مطرح و اسم و رسم‌دار پرسپولیس مصاحبه‌هایی تهیه کرده و در اختیار مدیررسانه‌ای تیم قرار دادند تا علیه امید نورافکن ستاره ملی پوش سپاهان منتشر شود اما…

یک نفر که علاقه خاصی هم به سبک بازی امید نورافکن دارد جلوی انتشار این مصاحبه‌ها را گرفته است. شنیدیم یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به مدیررسانه‌ای این تیم دستور داده است از انتشار این مصاحبه‌ها علیه امید نورافکن خودداری کند.

سرمربی پرسپولیس که به خوبی از حساسیت و شرایط موجود تیمش برای رسیدن به سپاهان و کسب عنوان قهرمانی با خبراست در تمرینات تیمش به صراحت به شاگردانش گفته است: «اصلا دوست ندارم هیچ بازیکنی علیه امید نورافکن یا بازیکن و مربی دیگری از تیم‌های رقیب مصاحبه کند. پرسپولیس در حال حاضر شرایط حساسی دارد و شما باید تمام تمرکز خود را روی تمرینات و مسابقات پرسپولیس بگذارید نه اینکه دهان به دهان بازیکنان تیم‌های رقیب بگذارید چرا که با این کار تمرکز خودتان به هم خورده و تیم ما وارد حاشیه خواهد شد.»

لازم به یادآوری است امید نورافکن بازیکنی است که یحیی گل‌محمدی ابتدای لیگ بیست و یکم و حتی بیست و دوم خواستار عقد قرارداد با او شد، اما این بازیکن زیر بار نرفت و چندی پیش نیز قراردادش با سپاهان را برای سه سال دیگر تمدید کرد!

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.