کد خبر : 80910
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
-

واکسیناسیون معلولان جسمی-حرکتی علیه کرونا در منزل

واکسیناسیون معلولان جسمی-حرکتی علیه کرونا در منزل
فرماندار دشت آزادگان گفت: تزریق واکسن کرونا برای معلولان جسمی-حرکتی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، در منزل انجام خواهد شد.

به گزارش سورپرس، حمید سیلاوی، فرماندار دشت آزادگان بر لزوم پیشگیری و تسریع در تزریق واکسن کرونا برای همه گروه‌های سنی و عموم افراد جامعه تاکید کرد و افزود: همکاری مرکز بهداشت شهرستان برای واکسیناسیون افراد دارای مشکلات جسمی و معلولان جسمی-حرکتی در منزل جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: اداره‌های خدمات رسان از جمله؛ شهرداری‌ها، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و … با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان باید نسبت به واکسیناسیون همه پرسنل و کارکنان با توجه ارتباط گسترده نیرو‌ها با افراد مختلف اقدام کنند.

سیلاوی انجام واکسیناسیون فوری را مهم‌ترین اقدام برای کنترل بیماری کووید-۱۹ دانست و اظهار داشت: علاوه بر تزریق واکسن، پیشگیری، کنترل و ریشه کنی کرونا با خودداری از حضور در مکان‌های پرتردد و مراسم عروسی، فاتحه خوانی، دورهمی‌های خانوادگی… امکانپذیر است.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اطلاع رسانی علمی و صحیح، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، مصاحبه با پزشکان فعال و افراد موثر در شهرستان نقش بسزایی در کنترل این بیماری دارد، تصریح کرد: شهروندان باید فقط برای انجام امور ضروری از منزل خارج شوند، ضمن اینکه افرادی که تا کنون برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند، باید هر چه سریعتر به مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.