کد خبر : 125419
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
-

وارثان پنج قهرمانی پرسپولیس همچنان تشنه جام

وارثان پنج قهرمانی پرسپولیس همچنان تشنه جام
دو بازیکن پرسپولیس بیش از سایرین تشنه کسب جام قهرمانی لیگ بیست و دوم خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، کسب‌ پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر، رکورد بی نظیری بود که پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی به آن دست یافت اما در شرایطی که سرخپوشان به دنبال ششمین قهرمانی خود بودند، این‌بار آبی‌ها قدرتمندتر ظاهر شدند تا رشته قهرمانی‌های پرسپولیس پاره شود.

پرسپولیس در شرایطی وارد لیگ بیست و دوم شد که با تقویت تیم خود، به خصوص در خط دروازه و دفاع، به یکی از مدعیان جدی قهرمانی تبدیل شد و با نتایج درخشان، در پایان هفته شانزدهم با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دوم، سپاهان، در صدر قرار داشت.

اما لغزش پرسپولیس و دو شکست و یک تساوی باعث شد تا صدر جدول از دست سرخپوشان برود و این تیم در‌ حال حاضر با سه امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان و هم‌امتیاز با استقلال، رتبه دوم را به خود اختصاص بدهد.

1802664

با این حال سرخپوشان همچنان شانس زیادی برای بازگشت به صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی دارند اما در این بین، کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه، دو بازیکنی که در هر پنج فصل قهرمانی پرسپولیس، در این تیم حضور داشتند، بیشتر از سایر سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی انگیزه دارند.

کامیابی‌نیا پیش از پایان لیگ چهاردهم از نفت تهران جدا شد و به پرسپولیس پیوست و پس از نایب قهرمانی در لیگ پانزدهم در هر پنج قهرمانی سرخپوشان حضور داشت اما امید عالیشاه در این بین در نقل و انتقالات زمستانی لیگ شانزدهم جمع سرخپوشان را به مقصد تراکتور ترک کرد تا دوران سربازی خود را در این تیم پشت سر بگذارد و به این ترتیب در یکی از قهرمانی‌های پرسپولیس غایب بود.

البته سید جلال حسینی هم کاپیتان پرسپولیس در پنج فصل قهرمانی بود اما او در پایان لیگ بیست و یکم از فوتبال خداحافظی کرد و حالا به عنوان مربی روی نیمکت سرخپوشان حضور دارد.

حالا باید دید عالیشاه و کامیابی‌نیا که در این فصل به ترتیب در ۸ و ۹ بازی در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار داشته‌اند، در ادامه فصل چقدر فرصت بازی پیدا می‌کنند و موفق خواهند شد که به هدف بزرگ خود دست پیدا کنند یا خیر؟

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.