کد خبر : 74888
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
-

هوای گرم در بیشتر مناطق کشور

هوای گرم در بیشتر مناطق کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد: هوای گرم تابستانی در بیشتر نقاط کشور حاکم و تا پایان هفته نیز تغییرات قابل توجهی وجود ندارد.
به گزارش سورپرس، بر اساسی اعلام سازمان هواشناسی، همچنان در بیشتر نقاط کشور هوای گرم ماندگار است و تنها در استان‌های ساحلی دریای خزر با شمالی شدن سوی جریانات هوا تا پایان هفته انتظار کاهش دما بین ۳ تا ۷ درجه را داریم و رگبار‌های تابستانی پیش بینی که در استان‌های گیلان، مازندران و مناطق مرتفع استان گلستان و بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان به ویژه در ساعات بعد از ظهر خواهد بود.

همچنین برای ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و بخش‌های شمالی خراسان رضوی این شرایط را پیش بینی می شود. فردا در مناطق مرتفع خراسان شمالی همین شرایط حاکم خواهد بود.

بعدازظهر امروز چهارشنبه در سیستان و بلوچستان جریانات مرطوب جنوبی می‌تواند شرایط را برای رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های شدید و موقت فراهم کند و احتمال وقوع تگرگ نیز وجود دارد.
وزش باد‌های ۱۲۰ روزه از امروز چهارشنبه، تا پایان هفته در مناطقی از نوار شرقی و جنوب شرقی تقویت می‌شود به ویژه در منطقه زابل و شمال سیستان و بلوچستان وزش این باد‌ها می‌تواند منجر به گرد و خاک شود. پیش بینی می‌شود آب‌های دریای خزر از امروز تا پایان هفته مواج و متلاطم باشد.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.