کد خبر : 138881
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
-

از سوی مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران؛

همایش خانواده و دانشگاه برگزار می‌شود

همایش خانواده و دانشگاه برگزار می‌شود
از سوی مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران همایش خانواده و دانشگاه روز یک شنبه 23 مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در 6 تالار پردیس مرکزی به صورت همزمان برگزار می شود.

پایگاه خبری سورپرسامیر بشرنژاد؛ دکتر زهره عزیزی رییس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران؛ با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ همایش‌خانواده و دانشگاه، ویژه خانواده‌های نودانشجویان سال تحصیلی (۱۴۰۲-۱۴۰۳) روز یک شنبه ۲۳ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در ۶ تالار پردیس مرکزی شهید چمران و رجب بیگی (پردیس فنی)، تالار فردوسی دانشکده ادبیات، باشگاه دانشجویان، تالارعلامه امینی کتابخانه مرکزی، تالار خلیج فارس و تالار شهید دهشور پردیس علوم به صورت همزمان برگزار می شود.

وی گفت: این همایش با هدف افزایش تعامل دانشگاه و خانواده و در راستای آشنایی والدین با شرایط زندگی دوران دانشجویی و تقویت سازگاری هر چه بیشتر دانشجویان با شرایط تحصیل در دانشگاه برگزار می شود.

عزیزی افزود: ورود به زندگی دانشجویی، چالش‌هایی ازجمله تغییر محیط زندگی و دوری از کانون گرم خانواده، لزوم برقراری ارتباط با افراد جدید، فشار تحصیلی و انتظار موفقیت و… را برای دانشجویان به همراه دارد. بسیار مهم است که والدین با فرزندان ارتباط موثری برقرارکنند و تعادل بین استقلال و پیوندهای خانوادگی را حفظ نمایند.

رییس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران همچنین گفت: آشنایی والدین با نظام مسایل آموزشی و روان شناختی دانشجویان و حمایت های بجا و بموقع آنان می‌تواند منجر به تجربه زندگی دانشجویی سالم تر و غنی‌تر برای دانشجویان و والدین آنها شود. در راستای دستیابی به این هدف، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران اقدام به تاسیس انجمن خانواده و دانشگاه نموده است. برگزاری کارگاههای آموزشی برای ارتقای سواد بهداشت روان خانواده ها و تعامل با آنان، یکی از برنامه های این انجمن می باشد. ثبت نام خانواده های داوطلب در این انجمن، طی برگزاری همایش صورت می پذیرد.

دانشگاه

گفتنی است: شرکت در این همایش برای خانواده های نودانشجویان آزاد است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.