کد خبر : 98903
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
-

هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی معضلات رود دره فرحزاد برگزار شد

هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی معضلات رود دره فرحزاد برگزار شد
شهردار منطقه2 در هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی رفع مشکلات و معضلات رود دره فرحزاد  برهم افزایی و مشارکت همه جانبه نهادهای اجرایی دخیل دراین زمینه برای تسریع در پیشبرد برنامه های پیش بینی شده در ساماندهی رودخانه تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی رفع مشکلات و معضلات رود دره فرحزاد با حضور مدیر عامل سازمان  رفاه وخدمات اجتماعی شهرداری تهران، شهرداران مناطق۲و۵، فرمانده بسیج شهید باهنر،رییس پلیس راهور منطقه و نمایندگان دادستانی ناحیه ۲و۵، پلیس مبارزه با مواد مخدر، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بهزیستی شمیرانات، شرکت آب و فاضلاب و برق منطقه وجمعی ازمعاونین و مدیران شهری به میزبانی شهرداری منطقه۲ برگزار شد.

مهدی صالحی در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل شهرداری این منطقه برای اجرای طرح های عملیاتی گفت: اقداماتی همچون جمع آوری معتادان متجاهر، حذف پلاک های قرمز  و ایجاد مسیر تردد و تامین روشنایی در طرح ساماندهی رود دره  پیش بینی و در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان با همکاری  نیروی انتظامی در چند مرحله انجام شد،گفت: همزمان  شهرداری منطقه نیز در یک اقدام ضایعات  و نخاله های دره که چندین سال در این دره رها شده بود را پاکسازی کرد.

شهردار منطقه۲ به جمع آوری مراکز  غیرمجاز خرید وفروش ضایعات اشاره کرد و گفت: به منظور تامین امنیت دره فرحزاد، فضایی برای استقرار کانکس نیروی پلیس جانمایی شده است.

هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی بررسی معضلات رود دره فرحزاد برگزار شد

صالحی ساماندهی نقاط بی دفاع شهری منطقه را از دیگر اقدامات مهم برای کاهش آسیب ها و ارتقاء امنیت شهروندان دانست و درهمین راستا نیز بر شناسایی نقاط فاقد روشنایی و هماهنگی با اداره برق برای تأمین روشنایی آن ها تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه  با اجرای طرح اصلی روددره فرحزاد ، این منطقه را متحول خواهد کرد و موجب شکل‌گیری یک قطب گردشگری می‌شود، گفت: پیشرفت حاصل‌شده نتیجه برنامه‌ریزی مناسب و کار قرارگاهی و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و تلاش میدانی و جهادی است و امید است با تداوم این مسیر شاهد آینده‌ای زیبا و فرح‌زا در این منطقه باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.