کد خبر : 144354
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
-

در دومین دوره حضور؛

هاکی روی یخ طلایی شد/ دختران ایران قهرمان آسیا و اقیانوسیه شدند

هاکی روی یخ طلایی شد/ دختران ایران قهرمان آسیا و اقیانوسیه شدند
ملی پوشان هاکی روی یخ ایران با پیروزی در آخرین دیدار خود در مسابقات آسیا - اقیانوسیه، عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سورپرس؛  تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که در نخستین حضور خود مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بودند، عصر امروز شنبه در دیدار پایانی مسابقات آسیا – اقیانوسیه فیلپیین را شکست دادند و به مدال طلا رسیدند.

ملی پوشان کشورمان که نایب قهرمانی دوره پیش را در اختیار داشتند در این دوره برای تبدیل مدال نقره با طلای آسیایی، راهی این مسابقات شدند و توانستند بعد از شکست دادن امارات، قرقیزستان و هند به فینال مسابقات راه یابند و با پیروزی بر فیلیپین، قهرمانی بدون شکست شأن را در بیشکک قرقیزستان جشن بگیرند.

سفید پوشان ایران در پریود اول با یک گل برتری خود را به فیلیپینی دیکته کردند. در پریود دوم دختران ایرانی ۳ بار دیگر دروازه حریف را گشودند و با ثبت نتیجه ۴ بر صفر راهی رختکن شدند.

هاکی روی یخ طلایی شد/ دختران ایران قهرمان آسیا و اقیانوسیه شدند

دختران ایران زمین اگر چه بر خلاف بازی‌های دیگر نتوانستند در پریود سوم گلزنی کنند اما به خوبی بازی را مدیریت کردند تا بتوانند ضمن حفظ برتری، رکورد قابل توجه قهرمانی بدون شکست و بدون گل خورده را بر جای بگذارند و با ثبت نتیجه نهایی ۴ بر صفر سرود قهرمانی سر دهند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.