کد خبر : 79029
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
-

نیروهای حاشیه‌ساز به دولت لطمه می‌زنند

نیروهای حاشیه‌ساز به دولت لطمه می‌زنند
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید وزرای جهادی، کارآمد و بدون حاشیه به میدان بیایند،گفت: اگر وزیری حاشیه داشته باشد، به دولتِ رئیسی لطمه خواهد زد.

به گزارش سورپرس؛ حجت‌الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در رابطه با نحوه گزینش و چینش کابینه دولت سیزدهم که به موجب آن علی رغم تحقق شعار دولت مردمی، مشکلات و کاستی‌های دولت یازدهم و دوازدهم ظاهر نشود، گفت: تشکیل هیئت دولت سیزدهم بر اساس برنامه‌هایی است که رئیسی در جلسات تنفیذ و تحلیف برای ملت ایران بیان کرد.

وی افزود: در حقیقت خط مشی انتخاب اعضای دولت و آینده خود را بر اساس برنامه‌ای که اعلام کردند دنبال می‌کنند. رئیس‌جمهور در این دو جلسه کاستی‌ها را با صراحت عنوان کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت تصریح کرد: رئیسی پیش روی خود تورم ۴۴ درصدی، گرانی کالاها، معضلات متعدد ناشی از کسری بودجه، سر رسید اوراق مشارکت و … را دارد که از طرف دولت گذشته به او تحمیل شده است.

سالک افزود: بنابراین برای برون رفت از این وضعیت لازم است وزاری جهادی، کارآمد، سابقه دار و بدون حاشیه به میدان بیایند. اگر وزیری حاشیه و یا عنوان محکومیتی داشته باشد، حتی در همین حد به دولت رئیسی لطمه خواهد زد.

وی تاکید کرد: وزاری دارای محکومیت و حاشیه ولو تبرئه شده باشند هم نباید در کابینه حضور داشته باشند زیرا آثار وضعیِ اجتماعی زیادی برای او به همراه دارد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در پایان گفت: امیدوار هستم دولت پیشنهادی وی، یک دولت کارآمد، مبارز، متعهد و انقلابی باشد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.