کد خبر : 76493
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
-

نفوذ دلتا در جهان از آسیا تا اروپا

نفوذ دلتا در جهان از آسیا تا اروپا
در شبانه روز گذشته بیش از ۸ هزار و ۱۰۰ نفر به شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان اضافه شد.

به گزارش سورپرس، بیش از ۵۱۰ هزار نفر هم به این بیماری مبتلا شدند. اندونزی با بیش از ۴۷ هزار ابتلا و ۸۶۴ فوتی و برزیل با بیش از ۴۵ هزار ابتلا و هزار و ۶۰۰ فوتی بیشترین موارد ابتلا و فوتی را در جهان دارند.

در اروپا در شبانه روز گذشته حدود ۱۳۵ هزار نفر به کرونا مبتلا شدند. طی همین بیش از هزار و ۴۰ نفر هم فوت کردند. فقط ۷۸۰ فوتی در روسیه ثبت شده است. در ایتالیا جولان کرونا دلتا هر روز افراد بیشتری را درگیر می‌کند. وزارت بهداشت ایتالیا هشدار داده با دقت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا شود.

در آمریکا و با غالب شدن سویه دلتا، در ۴۷ ایالت موارد ابتلا افزایش گرفته است. در شبانه روز گذشته بیش از ۲۸ هزار ابتلای جدید در این کشور ثبت شد. در استرالیا دولت قصد دارد قرنطینه سیدنی را دست کم دو هفته دیگر تمدید کند.

در تونس رسانه‌ها از ابتلای راشد الغنوشی، رئیس پارلمان و رئیس جنبش الانهضه به ویروس کرونا خبر دادند. در این کشور ۱۲ میلیون نفری اوضاع کرونایی وخیم اعلام شده. نماینده سازمان جهانی بهداشت هشدار داده نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا در تونس بیشترین میزان در قاره آفریقا و کشور‌های عربی است. در شبانه روز گذشته حدود ۸ هزار و ۴۰۰ نفر در تونس مبتلا شدند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.