کد خبر : 134701
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
-

نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۳ برگزار شد

نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۳ برگزار شد
نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری نائب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و معتمدین محلات ۱۲ گانه منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ ، گزارش اقدامات صورت گرفته در محلات جهت رفع مشکلات و احصاء مطالبات شهروندان از مهمترین اهداف این نشست بود که با حضور حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری نائب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، حمید جوانی شهردار منطقه و جمعی از معاونین، شهرداران نواحی و مدیران منطقه ۳ برگزار شد.

در این نشست درخصوص احداث و توسعه پارکینگ های محلی،تقویت شبکه حمل و نقل عمومی، اصلاحات ترافیکی معابر، طرح تفصیلی محله ده ونک ، تعریف پروژه توسعه محلی مد نظر معتمدین محله ، رفع کمبودهای محلات کم برخوردار در حوزه های مختلف، و مسائل مربوط به جانمایی میادین میوه و تره بار از جمله مهمترین درخواست های معتمدین و نخبگان محلات منطقه ۳ در این نشست بود .

این سلسله نشست ها بصورت فصلی در مناطق ۲۲ گانه در حال برگزاری است و مقرر شد در خصوص تمامی موارد ذکر شده در این جلسه بررسی و پیگیری لازم صورت پذیرد تا در نشست فصلی بعد گزارش اقدامات توسط منطقه و معتمدین ارائه گردد.

برگزاری "نشست مجمع مشورتی و تخصصی  محلات شهر تهران" در منطقه ۳

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.