کد خبر : 118156
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
-

از سوی فرهنگسرای کار و تعاون؛

نشست آموزشی کارآفرینی کلید توسعه برگزار می‌شود

نشست آموزشی کارآفرینی کلید توسعه برگزار می‌شود
فرهنگسرای کار و تعاون به مناسبت روز صادرات و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، کار، کارآفرینی و تولید نشست آموزشی «کارآفرینی کلید توسعه» را برگزار می کند.

به گزارش  پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون،  اهمیت کارآفرینی و ضرورت توجه به آن در توسعه کشورها و نقش مشاغل خانگی در توسعه اقتصادی به عنوان یک فعالیت کارآفرینانه امری اثبات شده و غیرقابل انکار است. با نگاهی به جوامع توسعه یافته متوجه می شویم که در تمام آن ها سیاست های حمایتی از مشاغل خانگی و خرد سالهاست که در حال اجرا و پیگیری بوده و باوربه نقش مشاغل خانگی در رونق اقتصادی جامعه در آن ها نهادینه شده است.

گفتنی است:  به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ کار، کارآفرینی، تولید وحمایت از کسب و کارهای خانگی و کوچک  و بررسی  نقش مشاغل خانگی در توسعه اقتصادی و توجه به محصولاتی که آمیخته از فرهنگ ایرانی و اسلامی است.  فرهنگسرای کار وتعاون در نظر دارد برنامه «کارآفرینی کلید توسعه » را با مشارکت کانون کارآفرینی در قالب نشست آموزشی و با حضور کارشناسان موضوعی برگزار نماید.

لازم به ذکر است:  در این نشست آموزشی به بررسی  نقش مشاغل خانگی در توسعه اقتصادی، معرفی ظرفیت های موجود در کسب کارهای خانگی موفق که شایسته حمایت و سرمایه گذاری  در امر توسعه و صادرات هستند پرداخته می شود.

این نشست آموزشی روز شنبه ۳۰ مهرماه ازساعت ۱۴ تا ۱۶ در فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی: بزرگراه یادگارامام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ میزبان علاقه مندان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره:۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.