کد خبر : 99178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
-

نشستن بذر امید در دل مددجویان بهزیستی با تغییر مدیریت

نشستن بذر امید در دل مددجویان بهزیستی با تغییر مدیریت
فرماندار شهرستان قدس به صورت سرزده از اداره بهزیستی بازدید و با سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان قدس به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش سورپرس، وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس در بازدید سرزده از اداره بهزیستی شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل بهزیستی اظهار داشت : کارکردن در بهزیستی سختی‌های بسیاری دارد و افرادی که در بخش دولتی و یا خصوصی تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند به نوعی ایثار می کنند که با تمام توان خود به معلولان و افراد نیازمند خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: اداره بهزیستی مرحم بسیاری از زخم‌های عمیق در زیر پوست جامعه، پناهگاه و مأمن آسیب دیده‌ترین اقشار جامعه بوده و از مهم‌ترین دستگاه‌های پیشگیرانه محور در حوزه مدیریت و استعلاج دردها و مصائب اقشار دردمند و رنج دیده شهرستان است و با هدف حمایت از اقشار نیازمند آسیب پذیر به عنوان مددجو تا مرحله توانبخشی اعم از آسیب دیدگان جسمی، روانی و عاطفی تلاش می نماید، این سازمان حکم و نقش اتاق احیای مبتلایان نارسایی های اجتماعی در کشور را دارد.

فرماندار شهرستان قدس بر تقویت و تمرکز فعالیت‌های رصد و پایش عمومی و اجتماعی با هدف کشف و استخراج انواع ناهنجاری‌ها، چالش‌ها و تهدیدات و اتخاذ تدابیر مناسب برای مهار و مدیریت آنها تایید کرد.

وحید گلی کانی همچنین خواستار توجه به گسترش کمی و تقویت کیفی فعالیت‌ها و خدمات حوزه بهزیستی متناسب با پیچدگی و تنوع پدیده های آسیب اجتماعی شد و ایشان از کارکنان مجموعه بهزیستی شهرستان رسیدگی جدی به خواسته‌های بحق مددجویان تحت حمایت بهزیستی را خواستار شد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.