کد خبر : 41183
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
-

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز مشخص می شود

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز مشخص می شود
فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو و پیش فروش یکساله این شرکت خودروسازی روز پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ به پایان رسید و شرکت کنندگان در این فروش فوری ایران خودرو منتظر قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان ایران خودرو می‌باشند. قرعه کشی ایران خودرو مهر ۹۹ آغاز شد.

به گزارش سورپرس، فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو و پیش فروش یکساله ۸ محصول این شرکت خودروسازی که از روز سه شنبه ۲۲ مهر آغاز شده بود تا پایان روز پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ ادامه داشت و شرکت کنندگان در این فروش فوری ایران خودرو منتظر قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان ایران خودرو می‌باشند. قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو مهر ۹۹ انجام شد. برای دریافت اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مهر ۹۹ امروز ۲۷ مهر ۹۹ و مشاهده لیست اسامی برندگان بر اساس کد پیگیری با ما همراه باشید. مرحله پنجم فروش فوق العاده و همچنین پیش فروش یکساله ایران خودرو که از روز سه شنبه ۲۲ مهر آغاز شده بود،روز  پنجشنبه به پایان رسید.

 

زمان قرعه کشی طرح فروش فوری ایران خودرو امروز۲۷ مهر ۹۹

 

زمان قرعه کشی ایران خودرومهرماه ۹۹ پس از پایان ثبت نام اعلام شد. قرعه کشی پنجمین مرحله فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو صبح یکشنبه مورخ ۲۷ مهر با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مهر ۹۹

 

به برندگان قرعه کشی مهرماه ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

 

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

 

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

 

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو مهر ۹۹

 

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید. با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، راس ساعت ۹ صبح روز یکشنبه (۲۷ مهرماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود.

 

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

 

مراسم قرعه کشی از طریق صفحه رسمی اطلاع رسانی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

۳ محصول ثبت نامی ایران خودرو در این دوره از فروش فوق العاده شامل وانت آریسان با قیمت مصوب ۱۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رانا پلاس با قیمت مصوب ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سورن پلاس با قیمت مصوب ۱۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

 

در این طرح مشتریان هیچ گونه وجهی به عنوان پیش پرداخت واریز نخواهند کرد، منتخبان بعد از اعلام نتایج قرعه کشی به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

قیمت و لیست ۸ محصول پیش فروش یکساله ایران خودرو امروز ۲۶ مهر+ زمان تحویل

در این مرحله از عرضه محصولات ایران‌خودرو ، چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ‌بک و سمند LX با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و هشت محصول شامل پارس با موتور TU۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، سمند LX، پژو ۲۰۷ دستی هاچ‌بک، سورن پلاس، دناپلاس و راناپلاس با موعد تحویل در تیر و مرداد ۱۴۰۰، به‌صورت همزمان از (سه‌شنبه ۲۲ مهر) به‌مدت سه روز (تا پنجشنبه ۲۴ مهر) به اجرا گذاشته  شد.

 

گفتنی است در فروش فوق العاده چهار محصول، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک و سمند ال. ایکس عرضه شده است.

 

در برنامه پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول شامل پارس با موتور تی. یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال. ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس عرضه شده است. زمان تحویل خودرو‌ها در این طرح تیر و مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

 

قیمت قطعی محصولات در طرح فروش فوری ایران خودرو

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

 

زمان تحویل خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو ۲۶ مهر ۹۹

موعد تحویل خودروها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود. گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، ۲ طرح فروش فوق العاده چهار محصول با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز و پیش فروش یک ساله هشت محصول را به صورت هم زمان به مدت سه روز به اجرا گذاشته است.

برای ثبت نام در سایت ایران خودرو لینک ثبت نام خودرو به همراه سامانه ایران خودرو در همین سایت قرار داده خواهد شد. مهم ترین شرط ایران خودرو برای اینکه بتوانید در طرح فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کنید این است که پلاک انتظامی فعال نداشته باشید و گواهینامه پایه دو نیز داشته باشید. در ادامه شروط بیشتر و نحوه و فرآیند ثبت نام، مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو، زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو طرح فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو، زمان تحویل در طرح فروش فوری و قیمت خودروهای ایران خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو مهر ۹۹ را برایتان توضیح دادیم.

 پیش فروش ۸ محصول و فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو/ + شروط و نحوه ثبت نام ایران خودرو

 

لازم به ذکر است که با توجه به هم‌زمانی فعال‌سازی دو برنامه فروش، امکان ثبت‌نام برای هر متقاضی تنها در یکی از دو بخشنامه میسر خواهد بود. حداکثر تا سه‌روز کاری پس از پایان مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

 

همچون روال طرح‌های پیشین، پذیرفته‌شدگان این دو طرح به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخشنامه،‌ نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند. همچنین به‌منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌های سابق همچنان رعایت می‌شود. از جمله این محدودیت‌ها، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، شماره حساب و شماره تماس متعلق به شخص متقاضی و ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو است.

 

البته که پذیرفته‌شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. جداول قیمت خودروهای عرضه شده در این دو طرح برای فروش فوق‌العاده به صورت قیمت قطعی و پیش‌فروش حداکثر یک‌ساله به‌صورت پیش‌پرداخت، به شرح زیر است:

 براساس اطلاعیه ایران خودرو به اطلاع کلیه مشتریان و نمایندگی های مجاز جزئیات و زمان و نحوه ثبت نام در طرح فروش فوری ۴ محصول این ایران خودرو  برای دومین بار ویژه مهر ماه ۹۹ اعلام شد در ادامه به جزئیات بیشتر و شرایط فروش جدید ایران خودرو خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.