کد خبر : 52330
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
-

اولمرت:

نتانیاهو نخست وزیری شکست خورده و فریبکار است

نتانیاهو نخست وزیری شکست خورده و فریبکار است
نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی از عملکرد بنیامین نتانیاهو به شدت انتقاد کرد و او را نخست‌وزیری شکست خورده و فریبکار خواند.

به گزارش سورپرس به نقل از عربی۲۱، ایهود اولمرت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی در انتقاد از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر کنونی دولت این رژیم، اظهار کرد که نتانیاهو فردی “فریبکار” بوده و حاضر است که رژیم صهیونیستی را فدای منافع شخصی و حضورش در عرصه سیاسی بکند و به همین دلیل با ادامه کمپین انتخاباتی روند مخالفت علیه او بیشتر می‌شود و در نهایت پایان کار او را رقم خواهد زد.

وی افزود: نتانیاهو نخست‌وزیری شکست خورده، مخرب و حیله گر است و یک باند جنایتکار را اداره می‌کند و به شخصیتی نفرت انگیز و غیرقابل قبول تبدیل شده است.

اولمرت تصریح کرد: موفقیت نتانیاهو در سال‌های اخیر به دلیل ضعف یا عدم عزم راسخ از طرف شرکای او بود؛ اتفاقی که باعث ایجاد ترس در ائتلاف شد و همین مسئله منجر شد که او سرپا باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد، وضعیت فعلی قبلاً اتفاق نیفتاده است، زیرا یک اجماع تقریباً کلی و گسترده وجود دارد که پیش از این به هیچ وجه وجود نداشته است و اغلب طرفداران نتانیاهو او را یک فریبکار می‌دانند، که برای وجود سیاسی و شخصی خود می‌جنگد و آماده فروش رژیم در راستای منافعش است این عقیده مخالفان سیاسی نتانیاهو بود اما این بار از قلب لیکود بیرون آمده و این یک تغییر بزرگ است و تشدید خواهد شد.

اولمرت ادامه داد: من اعتقادی به نظرسنجی‌ها ندارم که بیشترین کرسی در کنست را برای نتانیاهو پیش بینی می‌کنند، چراکه نتانیاهو در وضعیتی نخواهد بود که بتواند تشکیل دولت دهد و به همین دلیل من معتقدم که زندگی سیاسی او به پایانش نزدیک شده است.
انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.