کد خبر : 108938
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
-

نبض اقتصاد/ قیمت انواع سکه و ارز

نبض اقتصاد/ قیمت انواع سکه و ارز
صبح دومین روز هفته، بازار ارز معاملات را با افزایش قیمت آغاز کرد. به این ترتیب علاوه بر افزایش نرخ دلار در صرافی ها، یورو نیز با اندکی افزایش وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد.

به گزارش سورپرس، کانون صرافان نیز دلار را ٢٧ هزار و ۵۸۲ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۸۷۵ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۷ هزار و ۱۵۳ تومان برای خرید و ٢٧ هزار و ۴۳۷ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۴۳۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۹۴ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۴۱۲ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۸۸۸ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ۲۰۱ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۱۵ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۷۶۹ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۵۰۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۲۴۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۴۲۳ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۱۴۰ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۳۱۶ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۴ برای خرید افزایش قیمتی نزدیک به ۱۱۰ تومان را تجربه می‌کند.

همچنین صبح امروز در شرایطی که بازار اونس جهانی تعطیل است و این فلز ارزنده در لحظات پایانی معاملات با نرخ ۱۸۷۱ دلار و ۵۹ سنت به ثبت رسیده، بازار طلا و سکه در پی افزایش نرخ دلار در بازار ارز، صعود قیمت را تجربه می‌کند. بنابراین سکه امامی با ۷۶۰ هزار تومان و نیم سکه و ر بع سکه با ۷۰ هزار تومان افزایش وارد کانال ۱۶، ۹ و ۶ میلیون تومانی شدند.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ۱۶ میلیون و ۳۲۷ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۶۸ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۷۶۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان افزایش  قیمتی نزدیک به ۷۰ هزار تومان را تجربه می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.