کد خبر : 106203
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
-

هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران؛

بازی حساس هفته برنده نداشت/ فرهاد و محرم به تساوی رضایت دادند

بازی حساس هفته برنده نداشت/ فرهاد و محرم به تساوی رضایت دادند
دیدار حساس تیم‌های سپاهان و استقلال در هفته بیست‌و پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، امروز چهارشنبه تیم‌های سپاهان و استقلال در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «موعود بنیادی فرد» با کمک‌های «علی میرزابیگی» و «فرهاد مروجی» بر عهده داشت.

استقلال و سپاهان پس از تعطیلی لیگ برتر در شرایطی روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند که هیچ کدام دوست نداشتند با شکست زمین مسابقه را ترک کنند.

نبرد حساس برنده نداشت/ استقلال بدون شکست در مسیر قهرمانی

استقلال که به خوبی می‌دانست با پیروزی در دیار زاینده‌رود گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برتر بر خواهند داشت به دنبال کسب سه امتیاز کامل این مسابقه بود تا فاصله‌اش را در صدر جدول با پرسپولیس حفظ و حتی بیشتر کند.

از طرف دیگر سپاهان که در لیگ قهرمانان آسیا با نتایج ضعیف حذف شد به دنبال اعتبار از دست رفته خود بود.

در دقیقه ۴: ارسال سروش رفیعی از جناح راست با ضربه سر محمدرضا حسینی همراه شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۶: استقلال صاحب کرنر شد، کرنر کوتاه با پاس مهدی‌پور به حسین زاده رسید و او توپ را به جعفر سلمانی رساند تا این بازیکن با پای چپ توپ را سانتر کند و محمد دانشگر مدافع پیش تاخته آبی‌ها دروازه مظاهری را باز کند.

نبرد حساس برنده نداشت/ استقلال بدون شکست در مسیر قهرمانی

در دقیقه ۱۳: فرار عالی محمدرضا حسینی و فرار از عمق دفاعی او را با سید حسین حسینی تک به تک کرد و پس از عبور از وی با خطا سرنگون شد تا دار نقطه پنالتی را نشان دهد. گولسیانی برخلاف حرکت حسینی توپ را تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۲۸: روی اشتباه بازیکنان استقلال، محمدرضا حسینی صاحب توپ شد که ارسال زمینی او از همه بازیکنان عبور و در حالی گه حسینی قصد داشت با تکل روی توپ اثر بگذارد موفق نشد تا این موقعیت خطرناک به هدر رود.

در دقیقه ۳۴: ارسال حسینی با ضربه سر مغانلو همراه شد اما توپ با اختلاف کم به خارج رفت تا فرهاد مجیدی نفس راحتی بکشد.

نبرد حساس برنده نداشت/ استقلال بدون شکست در مسیر قهرمانی

دقیقه ۳۸: شوت فرشاد احمدزاده از میانه‌های زمین به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت.

دقیقه ۴۰: اشتباه مدافعان سپاهان باعث شد تا توپ به جعفر سلمانی برسد و شوت این بازیکن توسط مظاهری مهار شد.

دقیقه ۴۹: برای استقلال از سمت راست صاحب فرصت شد که  ارسال حردانی از مقابل یامگا عبور کرد تا این فرصت مناسب از دست برود.

نبرد حساس برنده نداشت/ استقلال بدون شکست در مسیر قهرمانی

در دقیقه ۵۵: ارسال صالح حردانی از سمت راست به دانیال اسماعیلی فر رسید و این بازیکن در حالی که قصد داشت با سینه توپ را به مظاهری بسپارد ژستد توپ‌ربایی کرد و ضربه محکمی به توپ زد اما نژاد مهدی با تکلی فوق العاده در دهانه دروازه، تیمش را نجات داد.

دقیقه ۵۹: ارسال کرنر سپاهان توسط سروش رفیعی با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد اما توپ با اختلاف ناچیزی در چهارچوب جای نداشت تا خطر از بیخ گوش استقلال بگذرد.

دقیقه ۷۶: حرکت انفرادی امید نورافکن باعث شد تا این بازیکن صاحب موقعیت خطرناک در محوطه جریمه استقلال شود اما شوت این بازیکن باز هم با اختلاف ناچیز به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: ارسال مهدی‌پور با ضربه خاقانی موقعیت خوبی را می‌توانست برای ارسلان مطهری فراهم کند اما توپ به او نرسید تا آبی‌پوشان تهرانی از رسیدن به گل محروم شوند.

استقلال صدرنشین که هنوز شکست نخورده است با این تساوی ۵۷ امتیازی شد تا شرایط مناسبی برای قهرمانی داشته باشد و سپاهان نیز به امتیاز ۴۹ رسید.

نبرد حساس برنده نداشت/ استقلال بدون شکست در مسیر قهرمانی

ترکیب سپاهان:

محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی(سجاد شهباززاده)، جلال علی محمدی(مسعود ریگی)، سیدمحمدرضا حسینی، سروش رفیعی(میلاد جهانی سجاد شهباززاده)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس(سعید مهری)، صالح حردانی(وریاغفوری)، امیرحسین حسین‌زاده(ارسلان مطهری)، کوین یامگا و رودی ژستد(سبحان خاقانی).

به گزارش سورپرس در سایر دیدارهای روز چهارشنبه شهرخودرو و صنعت نفت آبادان  به تساوی یک بر یک رسیدند. هوادار هم با یک گل ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرد و آلومینیوم اراک و نساجی مازندران به تساوی بدون گل رضایت دادند و بازی فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.‌

گفتنی است روز گذشته (سه شنبه) مس رفسنجان در خانه با یک گل فجر سپاسی شیراز را شکست داد و بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و تراکتور سازی تبریز با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

 

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.