کد خبر : 43675
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
-

مربی تیم فوتبال پرسپولیس:

نباید در خواب چهار قهرمانی متوالی بمانیم/ از صفر شروع می‌کنیم

نباید در خواب چهار قهرمانی متوالی بمانیم/ از صفر شروع می‌کنیم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک اما در لیگ برتر فصل پیش رو وجود دارد و آن هم نرفتن به خواب قهرمانی است که کسب کردیم. خیلی خوب می دانیم همه چیز را باید از صفر شروع کنیم.

به گزارش سورپرس؛ حمید مطهری در غیاب یحیی گل محمدی در اولین نشست خبری تیم فوتبال پرسپولیس در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در خصوص بازی فردا جمعه این تیم مقابل سایپا گفت: خوشحال از شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر هستیم اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که تماشاگر نداریم. امیدوارم شرایط بهبود پیدا کند تا هواداران به استادیوم‌ها بیایند.

مربی پرسپولیس افزود: ابتدا باید از عملکرد تیم و بازیکنان پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که باعث صعود به فینال شد تشکر کنم. هر چند خیلی دیده نشد و کام ما و هواداران پرسپولیس را تلخ کردند ولی بازیکنان کار بزرگی کردند.

وی درباره میزان آمادگی قهرمان چهار دوره متوالی فصول گذشته لیگ برتر تاکید کرد: می‌خواهیم فصل جدید را با انگیزه زیاد شروع کنیم. باید از نظر آمار و ارقام بهتر از فصل قبل باشیم. کار سختی داریم اما پرسپولیس هستیم و ذهن برنده داریم. فقط یک اما وجود دارد و آن هم نرفتن به خواب قهرمانی که چهار دوره گذشته بطور متوالی کسب کرده‌ایم است. خیلی خوب می‌دانیم همه چیز را باید از صفر شروع کنیم.

مطهری درباره بازی سایپا گفت: سایپا تیم جوان و خوبی است. دو سال مربی سایپا بودم و شرایطش را می‌شناسم. ابراهیم صادقی فرد پاک و سالمی است و امیدوارم موفق باشد. فردا باید با تمرکز بالا و هوشمندانه بازی کنیم. باید کنترل بازی را در دست داشته باشیم. همیشه برای بردن بازی می‌کنیم.

وی درباره جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس افزود: یکسری از بازیکنان را از دست دادیم اما کادرفنی پرسپولیس هیچ موقع دنبال بهانه‌ها نبوده است. از جوان‌ترین تا مسن‌ترین بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. من لیگ را شبیه به مسابقه دو صد متر می‌دانم و مهم است که استارت اولیه را خوب بزنیم و در ادامه برنده بازی باشیم. ما این استارت را از فردا خواهیم زد.

دستیار یحیی گل محمدی درباره احتمال انتخاب جانشین برای عیسی آل کثیر با توجه به محرومیت از سوی AFC گفت: اگر بخواهیم فعالیت کنیم بازیکن جوان می‌گیریم. عیسی آل کثیر واقعاً ناجوانمردانه محروم شد و امیدواریم بخشیده شود چون بازیکن توانمندی است. ما به خروج عیسی از فهرست فکر کردیم اما باید ببینیم چطور می‌شود. امیدواریم او بخشیده شود.

وی حضور مرتضی تبریزی در پرسپولیس را نیز تکذیب کرد و راجع به بازگشت بوژیدار رادوشوویچ گفت: او مشکلاتی با باشگاه داشت و بعد از قطر دیگر با ما همراه نشد. امیدواریم مشکلات رادو حل شود و به ایران بیاید. ما مشکلی در خط دروازه نداریم و دو دروازه بان جوان هم خواهیم داشت.

مطهری درباره مثبت شدن تست کرونای سیامک نعمتی خاطرنشان کرد: از پزشک تیم تشکر می‌کنم. آقای حقیقت سختگیرانه تست‌ها را انجام می‌دهند. دیروز ساعت ۱۰ تست دادیم و فعلاً نتایج آن نیامده. من هم تست مثبت سیامک را شنیده‌ام اما چیزی نمی‌دانم چون نتایج نیامده است. فکر کنم عصر امروز که به تمرین می‌رویم نتیجه این موضوع هم مشخص شود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.