کد خبر : 141530
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
-

ناراحتی برانکو از پیشنهاد پرسپولیس؛ من مربی ۳ ماهه نیستم!

ناراحتی برانکو از پیشنهاد پرسپولیس؛ من مربی ۳ ماهه نیستم!
برانکو از روند گفت‌وگویی که در اردوی تیم ملی عمان با او انجام شده، رضایت ندارد و به نظر می‌رسد بحث رضایت خانواده‌اش یک بهانه به حساب می‌آید.

به گزارش سورپرس؛ شب گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، مدعی شد که محمد دلبری عضو هیات مدیره این باشگاه مذاکرات خوبی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق سرخ‌پوشان برای بازگشت دوباره به این تیم داشته است.

درویش همچنین مدعی شد که برانکو اعلام کرده بحث مالی ندارد و فقط باید خانواده‌اش را برای کار در ایران متقاعد کند. در این باره اما، اخباری به گوش می‌رسد که به نظر می‌آید اصل داستان با اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در تضاد است.

نماینده باشگاه پرسپولیس ۲ روز قبل (یکشنبه) بدون هماهنگی قبلی با برانکو به محل اردوی تیم ملی عمان رفته و دقایقی با این مربی کروات به صحبت پرداخته است.

گویا دلبری به برانکو پیشنهاداتی برای زمان همکاری داده که سرمربی فعلی تیم ملی عمان به او اعلام کرده که من مربی ۳ ماهه نیستم! به نظر می‌رسد این پیشنهاد باعث ناراحتی برانکو ایوانکوویچ شده اما او گفته که به دلیل پیشنهادی که از اروپا دارد باید خانواده‌اش را در جریان پیشنهاد پرسپولیس قرار دهد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.