کد خبر : 65807
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
-

قالیباف اعلام کرد؛

ناجا در بطن زندگی مردم است

ناجا در بطن زندگی مردم است
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناجا در بطن زندگی مردم است، گفت: اعتماد بزرگترین سرمایه ناجا و پایه اعتماد سازی، مردم باوری است.

به گزارش سورپرس، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا گفت: ناجا با توجه به مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی در بطن زندگی مردم است.

وی با بیان اینکه شناخت پدیده‌ها و سپس اقدام کردن از اوجب واجبات است، ادامه داد: تا پدیده‌ای را نشناختید اقدام نکنید، سازمان‌های مانند نیروی انتظامی زمانی موفق هستند که جلوتر از پدیده‌ها حرکت کنند و فعال باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایه اعتمادسازی، مردم باوری است، افزود: الحمدالله این مسئله (اعتماد سازی) را در مجموعه نیروی انتظامی می‌بینیم و امروز اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است که این امر ناشی از مجاهدت‌های فرماندهان، مدیران، روسا و همچنین سربازان است.

وی یادآور شد: در واقع اعتمادسازی یکی از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی برای نیروی انتظامی و پایه اساسی اعتمادسازی در کارآمدی مبتنی بر مردم باوری است.

قالیباف افزود: اعتمادسازی باید مبتنی بر مردم باوری باشد که البته این اعتماد نیز سطوح مختلفی دارد، از اعتماد یک خانواده، بچه مدرسه‌ای، دانشجو و اقشار و کارگر که با نیروی انتظامی در ارتباط است، گرفته تا اعتماد نیرو‌های مسلح، مجلس شورای اسلامی و حتی اعتماد مقام معظم رهبری به ناجا و وقتی این اعتماد وجود دارد، سبب رضایت مردم و تبلور رضایت الهی است.

وی همچنین به بحث استفاده ناجا از تکنولوژی روز اشاره و تاکید کرد: استفاده از تکنولوژی روز باعث می‌شود ناجا هم در وقت و هم در انجام ماموریت‌ها موفق عمل کند و هم در بحث انجام وظایف اشتباهات کمتری مرتکب شود.

قالیباف یادآور شد: امنیت و معیشت از موضوعات مهم مورد توجه در مجلس شورای اسلامی است و ان شاء الله امسال با در نظر گرفتن اعتبارات در راستای نوسازی ۲۰۸ پاسگاه اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.