کد خبر : 78204
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
-

میزان ورودی واکسن از همیشه بهتر شده است

میزان ورودی واکسن از همیشه بهتر شده است
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه میزان ورودی واکسن از همیشه بهتر شده است گفت: برای گروه‌های فراخوان شده نگرانی از بابت واکسن وجود ندارد، تا پایان مرداد حدود ۷ میلیون واکسن به دست ما می‌رسد.

به گزارش سورپرس، دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بعد از پایان هفتاد و هشتمین و آخرین جلسه این ستاد افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا تا کنون ۵۷۳ مصوبه داشته که با حضور همه اعضا ونمایندگان سه قوه به منصه اجرا گذاشته شده است و جا دارد از زحمات همه اعضا از نیرو‌های مسلح گرفته تا صدا و سیما و روسای دانشگاه‌ها علوم پزشکی و مردم تشکر شود.

وی با اشاره به شیوع موج دلتا در جهان گفت: با وجود قدرت سرایت بسیار بالای ویروس جدید امروز بیش از ۱۶۴ کشور جهان دنیا گرفتار موج دلتا شده اند حتی در کشور‌هایی که درصد بالای واکسیناسیون انجام داده اند.

سخنگوی ستادملی مقابله با کرونا افزود: ابتلای بالای دلتا کرونا در کشور‌هایی که درصد واکسیناسیون بالایی داشته اند نشان می‌دهد دو نکته مهم است یکی اینکه کسانی که نوبت شان شده و واکسن زده اند درگیری شان بسیار کمتر از سایر افراد است بنابراین هر گروهی فراخوان شد باید به سرعت وارد سامانه نوبت دهی شود و با دریافت نوبت واکسینه شوند. دوم اینکه تجربه دیگر کشور‌ها نشان می‌دهد واکسینه شدن به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید تا زمانی که بیشتر مردم واکسینه شوند، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.