کد خبر : 101447
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
-

میدان صنعت با المان طاووس مزین به گل، چهره بهاری گرفت

میدان صنعت با المان طاووس مزین به گل، چهره بهاری گرفت
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور طراوت بخشی به محیط شهری ،در ادامه گلکاری بهاره با نصب المان‌ طاووس مزین به گل‌های بهاری در میدان صنعت، محیط بهاری زیبا و چشم‌نواز بوجود آورده است.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علیرضا جعفری با بیان این مطلب، گفت: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری، جانمایی المان های نوروزی و نورپردازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

جعفری ادامه داد: میدان صنعت به عنوان یکی از میادین اصلی منطقه ،روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان است و بدین منظور المان طاووس با گل های بهاری با هدف ایجاد چشم انداز زیبا در این میدان جانمایی و زیبایی های بهار به تصویر کشیده شد.

وی با اشاره به نصب ۲۰ المان حجمی در میادین و معابر گفت:  این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت و شادابی در معابر شهری است.

معاون شهردار منطقه۲گفت: المان‌های طنین نوروز در چهارراه سرو، کوچ فلامینگو در میدان سماء و همچنین المان ها نوشتاری از شعرهای بهارانه در بزرگراه شیخ فضل اله نوری در ورودی منطقه ۲  ، حاجی فیروز در میدان بهرود،المان بابا نوروز در میدان تیموری ، هفت سین تخم مرغی در میادین توحید و فرحزاد و … نصب شد.

میدان صنعت با المان طاووس مزین به گل، چهره بهاری گرفت

 

جعفری همچنین از جانمایی فلاورباکس و گلجای با گلکاری‌های متنوع در معابر و میادین منطقه خبرداد و گفت: گلدان‌های شهری به عنوان عنصری برای زیباسازی محیط هستند و در این طرح از گل‌های فصلی استفاده شده وگلدان‌ها مانند قابی هستند که زیبایی‌های طبیعت در فصل بهار را به نمایش گذاشته‌اند.

معاون شهردار منطقه ۲ افزود: مزین شدن بدنه بزرگراه‌ها با فرش گل از دیگر اقدامات اجرایی اداره فضای سبزاست.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.