کد خبر : 107532
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
-

موضوع ضرب و شتم معلول در دست پیگیری/ مددجو در بیمارستان بستری شد

موضوع ضرب و شتم معلول در دست پیگیری/ مددجو در بیمارستان بستری شد
سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه موضوع ضرب و شتم معلول در دست پیگیری قرار دارد، گفت: هم اکنون این توان خواه در بیمارستان کوثر سمنان بستری شده است.

به گزارش سورپرس، محمود منطقی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه در پی انتشار خبری مبنی بر ضرب و شتم معلول ذهنی در مرکز گل‌های بهشت سمنان موضوع بلافاصله مورد رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: ابتدا با خانواده ارتباط برقرار شد تیم تخصصی رصد کردند تا مشخص شود مورد به چه شکلی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه چندین جلسه کارشناسی برگزار و موضوع در دست پیگیری است، افزود: به همراه دادستان از مرکز بازدید به عمل آمد همه معلولان موجود در این مرکز معاینه و ویزیت شدند و نکته منفی برای خدمت رسانی به مددجویان دیده نشده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه بخش حراست و بازرسی این اداره کل موضوع آسیب‌دیدگی این توان‌خواه در سمنان را بررسی می‌کند تا علت حادثه مشخص شود، ابراز داشت: به این منظور کمیته حقیقت یاب تشکیل و روند قانونی کار در دست پیگیری است

منطقی با بیان اینکه این فرد هم اکنون در بیمارستان کوثر سمنان بستری است، تصریح کرد: روند درمانی و همچنین قضائی تکمیل این پرونده در دست اجرا است و اطلاعات تکمیلی به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان نیز در بررسی پرونده ضرب و جرح شدید این معلول مبتلا به سندروم داون، ۳۱ بند صدمه بدنی وارده به این توانخواه را محرز تشخیص داده است.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.