کد خبر : 122579
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
-

موضع وزیر کشور درباره فیلترینگ

موضع وزیر کشور درباره فیلترینگ
وزیر کشور در مورد رفع فیلترینگ، عنوان کرد: باید ببینیم کسانی که می‌خواهند در این فضا فعال باشند آیا حاضرند به سیاست‌های جمهوری اسلامی تمکین کنند یا خیر.

به گزارش سورپرس، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به حفظ مسیر انقلاب و شهید سلیمانی، اظهار داشت: طبیعتاً مهم‌ترین وظیفه ما حفظ انقلاب و حرکت توفنده در مسیر انقلاب است که با پیروی از منویات حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، جهاد، میدان داری و حرکت بی وقفه و در مسیر ارمانهای انقلاب اسلامی است.

وی در پاسخ به مهر در مورد آخرین آمار خسارات اغتشاشات، ادامه داد: عددها و آمار بررسی می‌شود و توسط دوستان اعلام خواهد شد.

وزیر کشور در مورد رفع فیلترینگ، عنوان کرد: باید ببینیم کسانی که می‌خواهند در این فضا فعال باشند آیا حاضرند به سیاست‌های جمهوری اسلامی تمکین کنند یا خیر. اگر بخواهند دوباره همچنان با استفاده از هدایت جریانات اغتشاشگر ادامه دهند ماهم موضع قبلی خواهیم داشت. در لینباره مسؤولین ذی ربط باید تصمیم گیری کنند.

وحیدی در مورد تعطیلی ادارات بخاطر آلودگی هوا، گفت: چارچوبی برای تصمیم گیری برای هوای پاک وجود دارد که اگر شاخص آلودگی از حدی بالاتر رفت برای تعطیلی ادارات تصمیم گیری خواهد شد.

 

موضع وزیر کشور درباره فیلترینگ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.