کد خبر : 142686
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
-

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان غربی:

موش کور در ارومیه به دام افتاد

موش کور در ارومیه به دام افتاد
 فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: حفار غیرمجازی که به «موش کور» معروف بود، در ارومیه دستگیر شد.

به‌گزارش سورپرس، بهزاد حجابی روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: طی یک عملیات منسجم و هماهنگ با مشارکت نیروی انتظامی، حفار حرفه‌ای بافت تاریخی ارومیه معروف به موش کور در حین جست‌وجوی آثار تاریخی و زیرخاکی در بافت تاریخی در چنگال یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گرفتار شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اضافه کرد: عملیات دستگیری این متهم در بار نخست به‌دلیل حرفه‌ای بودن این فرد ناموفق بود.

وی اظهار کرد: سرانجام در این عملیات که موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت استان رصد می‌شد، بعد از چندین روز کارهای اطلاعاتی و پس از هماهنگی و کسب مجوز ورود به مخفیگاه از مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی با نیروی انتظامی، این شخص دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

موش کور در ارومیه به دام افتاد

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: همچنین در این عملیات آلات و ادوات حفاری غیرمجاز به همراه یک دستگاه ردیاب کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.