کد خبر : 39121
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
-

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی صمت در صحن علنی مجلس چه گفتند؟

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی صمت در صحن علنی مجلس چه گفتند؟
جلسه علنی مجلس در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با سخنان نمایندگان مخالف و موافق وزیر پیشنهادی ادامه یافت.

به گزارش سورپرس، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس، گفت: گزینه پیشنهادی وزارت صمت دارای نگاه توسعه گرا است و همواره منتقد سیاست‌های غلط اقتصادی دولت بوده، زیرا وی وزیر و مدیر دولتی نیست بلکه وزیر و مدیر حاکمیتی است.
احسان ارکانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: رزم حسینی، فامیل، همشهری و هم استانی بنده نیست و هیچ سابقه رفاقتی با وی ندارم بلکه رزم حسینی را از زمان تصدی استانداری خراسان رضوی می‌شناسم.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملکرد رزم حسینی در استانداری خراسان رضوی موفق بوده است، زیرا دارای روحیه جهادی، تعامل گرا، حر و آزاده، شخصیتی مستقل و نگاه کارشناسی همراه با تعامل است.
وی ادامه داد: گزینه پیشنهادی وزارت صمت دارای نگاه توسعه گرا است و همواره منتقد سیاست‌های غلط اقتصادی دولت بوده است در واقع وی وزیر و مدیر دولتی نیست بلکه وزیر و مدیر حاکمیتی است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک برای پیشرفت کشور همه ارکان کشور از جمله قوه مقننه، مجریه و قضاییه باید با یکدیگر همراه باشند.

ارکانی تصریح کرد: رزم حسینی جانشین و معاون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است؛ برخی عنوان می‌کنند وی ضعیف است از این رو باید پاسخ دهند چطور زمانی که نشان فتح از رهبر انقلاب دریافت کرده ضعیف نبوده، چطور زمانی که جانباز شده و حتی استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده ضعیف نبوده است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بدون شک دو تابعیتی بودن رزم حسینی تائید نشده و هیات تحقیق از مدیران دوتابعیتی نیز این موضوع را تائید نکرده است.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انقلابی‌ها از دروغ بیزار هستند و هیچگاه حاضر نیستند آبروی دیگران را لکه دار کنند از این رو نباید تهمت دوتابعیتی به رزم حسینی زده شود.
وی ادامه داد: گزینه پیشنهادی تصدی وزارت صمت قوانین مزاحم تولید را می‌شناسد، زیرا فعالیت اقتصادی در بخش خصوصی داشته است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه برخی عنوان می‌کنند، چون رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد حاضر نشده نباید به رزم حسینی رأی دهیم، چون توهین به مجلس است در حالی که رأی ندادن در شرایط کنونی تنبیه کردن بازار، کشور و مردم است؛ همچنین نباید از یاد برد وقتی ابزار نظارتی کمرنگ شود چنین وضعیتی مانند عدم حضور رئیس جمهور ایجاد می‌شود.
ارکانی تصریح کرد: بنابراین با رأی دادن به رزم حسینی در روز‌های باقی مانده از عمر دولت بازار، صنعت و معدن از رهاشدگی خلاص می‌شود و به سامان می‌رسد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: لقب شهید زنده و خط شکن از سوی سردار شهید سلیمانی به رزم حسینی داده شده و در گفت وگویی با آیت الله علم الهدی؛ وی نقل کرد حاج قاسم گفت رزم حسینی هدیه بنده به شماست. استانداری که به خراسان رضوی می‌آید عادی و معمولی به عنوان نماینده دولت نیست بلکه یک عنصر پرورش یافته در دفاع مقدس است که مجموعه‌ای از تجربیات و دانش‌ها را کسب کرده است.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند با استفاده از تجربیاتش وضعیت اقتصاد را سامان دهد.

موافق وزیر پیشنهادی صمت/ نماینده ورامین:حذف رانتخواری در دستور کار وزیر جدید قرار گیرد

نماینده مردم ورامین در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت گفت: حذف رانتخواری، فروش مجوز و امضا‌های طلایی باید در دستور کار وزیر جدید صمت قرار گیرد.
حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت در موافقت با ایشان با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: بی‌شک دفاع بی‌نظیر ملت بزرگ ایران در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل تجاوز و تهاجم گسترده دشمن پایه‌گذار غرور ملی تمام نشدنی برای نسل‌های آینده کشور شد که هیچ‌گاه از ذهن‌ها محو نخواهد شد.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز می‌خواهیم در مورد مدیریت وزارتخانه‌ای تصمیم بگیریم که بخش مهمی از مشکلات کشور در این حوزه قرار دارد و مسئولیت مهمترین بخش‌های حیاتی کشور را عهده‌دار است؛ وضعیت آشفته بازار، نابسامانی حوزه بازرگانی و تجارت، معضلات بخش صنعت و معدن، شرایط نگران کننده تولید، بی‌توجهی سالیان اخیر به اقتصاد مقاومتی نیازمند انتخاب وزیری باتجربه، توانمند، صالح برای وزارت صمت است.
وی ادامه داد: مدیریت بازار و معیشت مردم، عدالت در توزیع کالا‌های اساسی با ایجاد شبکه توزیع مناسب، شکسته شدن انحصار در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت، فعال‌سازی سامانه‌های نظارت بر کالاها، حذف انحصار در واردات کالا و مبارزه با ویژه‌خواران، اصلاح ساختار تنظیم بازار کشور، ایجاد توازن در عرضه و تقاضا مورد انتظار مردم و مجلس است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ارتقاء تولید با فناوری و ارزش افزوده کالا، احیای واحد‌های صنعتی و تولیدی، حل مشکلات واحد‌های بحران زده، تأمین مواد اولیه این واحد‌ها با اولویت تأمین در داخل کشور باید سرلوحه کار وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد؛ برندسازی با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت تولید در سال جهش تولید، توجه به صادرات با در نظر گرفتن مزیت نسبی و زنجیره تأمین کالا، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و حرکت به سمت بومی‌سازی، توسعه و ارتقاء صنعت قطعه‌سازی و توجه به ساماندهی بازار خودرو باید در دستور کار وزیر آینده صمت قرار گیرد.
نوش آبادی افزود: احیاء و فعال‌سازی معادن کوچک، تنظیم بازار فولاد، فعال کردن دیپلماسی اقتصادی و تجاری در سفارتخانه‌های خارج از کشور، توسعه نمایشگاه‌ها و بازار‌های مشترک بین‌المللی با مشارکت اتاق بازرگانی و بخش خصوصی با در نظر گرفتن سیاست‌های تنظیم بازار در داخل کشور، توسعه صادرات و مبادلات مرزی و گسترش تجارت الکترونیک، جلوگیری از فساد اداری در زیرمجموعه وزارتخانه، حذف رانتخواری و فروش مجوز و حواله و امضا‌های طلایی، پاکسازی و استفاده از نیرو‌های جوان، متخصص، وفادار به نظام و انقلاب، ایجاد پنجره واحد تجاری و سرمایه‌گذاری باید در صدر برنامه‌های وزیر جدید صمت قرار گیرد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و نظرات مثبت کمیسیون صنایع و معادن و بسیاری از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی کشور و همچنین با توجه به تجارت ارزنده رزم حسینی و فعالیت ایشان در بخش‌های مختلف اجرایی و اقتصادی و همچنین نقش برجسته ایشان در حوزه عملیاتی و دفاعی به ویژه نقش قائم مقامی در کنار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در لشکر ثار‌الله در دوران دفاع مقدس، داشتن برنامه‌های مناسب برای برون رفت وزارت صمت از مشکلات کنونی به ایشان رأی اعتماد می‌دهم.

وی افزود: از نمایندگان مجلس انتظار دارم با حمایت از ایشان وزارت صمت را از بلاتکلیفی نجات دهند؛ همچنین از مخالفان تقاضا دارم با حفظ حرمت و رعایت اخلاق اسلامی از اظهارنظراتی که موجب وهن مجلس است پرهیز کنند و با رعایت عدالت و اخلاق صلاحیت وزیر پیشنهادی را مورد بررسی قرار دهند.

اعتراض نمایندگان به استفاده از جایگاه سردار سلیمانی در سخنان موافقان رزم حسینی

برخی نمایندگان مجلس به استفاده از نام و جایگاه سردار شهید سلیمانی در سخنان موافقان وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت و در توصیف همرزمی آقای رزم حسینی با سردار سلیمانی اعتراض کردند.
در جریان نشست امروز مجلس و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت؛ بعد از اشاره چندباره موافقان وزیر پیشنهادی به همرزمی آقای رزم حسینی با سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس اعتراض نمایندگان، فضای مجلس را برای لحظاتی متشنج کرد.
در زمان نطق آقای عنابستانی تصویری از سردار شهید سلیمانی در مانیتور مجلس پخش شد که در حال صحبت درباره آقای رزم‌حسینی بود که این موضوع با واکنش شدید نمایندگان و بلند شدن صدای فریاد‌های آنان نسبت به استفاده سوء از جایگاه شهید سردار سلیمانی همراه شد.
نهایتاً با قطع پخش تصاویر از مانیتور مجلس اعتراض‌ها خاتمه یافت.

رد انتساب برخی اظهارات مخالفان رزم حسینی به واعظی

عضو هیئت رئیسه مجلس، متن نامه معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر رد انتساب برخی اظهارات به رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری را قرائت کرد.
آقای حسینعلی حاجی دلیگانی در میانه سخنان موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نامه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور را قرائت کرد و افزود: در این نامه آمده است نقل قول از جناب آقای واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه «اگر چوب هم معرفی کنیم، رای می‌آورد»، اساسی ندارد.

مخالف وزیر پیشنهادی / نماینده خرم آباد: از سردار سلیمانی هزینه نکنید

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی متعلق به انقلاب اسلامی است و برای رد یا تایید خودمان نباید از او هزینه کنیم.
آقای مهرداد ویس کرمی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت افزود: مجلس یازدهم بر سر یک خودروی معمولی ایرانی که به دلیل بی تدبیری دولت به یک رویا تبدیل شده، با هیچکس از جمله خودروسازان معامله نمی‌کند.
وی گفت: وزیر کسی است که بار را به دوش می‌کشد، باری که در حال حاضر باید به دوش بکشید، سنگین است و دلبستگی به برجام و وعده‌های پوچ نیز به آن اضافه شده است.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عزم جدی برای اینکه صنعت لرستان را از خاک بردارید، وجود ندارد، مردم لرستان می‌گویند صنعت ما را به دهه ۵۰ بازگردانید. این وضعیت را همفکران شما در دوران اصلاحات و سازندگی به وجود آوردند؛ چرا باید استانی که ۴ درصد سنگ‌های تزئینی دنیا در آن وجود دارد، برنامه‌ای نداشته باشد؟
وی با اشاره به اینکه قلعه گنج به بنیاد مستضعفان تعلق دارد، افزود: تحصیلات شما در حد لیسانس است و برازنده کشوری با این حجم از افراد تحصیل کرده نیست که ناخدایی را به کسی بسپارد که به علم روز و پژوهش تسلط ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه آیا دلبستگی شما به بخش خصوصی و فعالیت شما در واردات خودرو‌های سنگین به شما اجازه داوری در میان منافع مردم مظلوم ایران و غول‌های واردکننده را می‌دهد؟ تصریح کرد: گویا قصد دارید با مدیران فعلی کار کنید، با این وضعیت باید فاتحه صنعت لرستان را بخوانیم.
ویس کرمی با تاکید بر اینکه برنامه شما را در حد برنامه کسی که در حیطه صنعت استخوان خرد کرده باشد، نمی‌دانم و در اشراف شما نسبت به جزئیات آن تردید دارم، بیان کرد: عدم تجربه کاری شما در حیطه کار دولتی ما را نسبت به کشیده شدن امکانات کشور به نقاطی خاص نگران می‌کند.
وی با بیان اینکه گمان می‌کنم این مجلس به شما رأی اعتماد می‌دهد، اما بدانید ایران به چند استان خلاصه نمی‌شود، گفت: مردم لرستان حق زیادی به گردن شما دارند و خواستار تحول اساسی در مدیریت استان هستند، درغیر این صورت به آن‌ها ظلم کرده اید.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گفته می‌شود وزیر پیشنهادی در دور زدن تحریم‌ها نقش داشته، اما ماهیت دور زدن تحریم‌ها به گونه‌ای است که این کار قابل اثبات یا انکار نیست، عنوان کرد: توضیح دهید آیا صحت دارد دختر شما شهروند کانادا و در برخی از شرکت‌های اقماری به عنوان هیات مدیره دارای سمت است؟
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اگر مجلس به شما رأی اعتماد دهد، از باب رعایت مصلحت است، ادامه داد: مجلس یازدهم دغدغه حل مشکل صنعت، معیشت، بازار و خصوصاً بازار خودرو را دارد و درخصوص شما به دیده عدل و انصاف عمل می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم بر سر یک خودروی معمولی ایرانی که به دلیل بی تدبیری دولت به یک رویا تبدیل شده، با هیچکس از جمله خودروسازان معامله نمی‌کند، عنوان کرد: کسانی که مجلس را به کوتاه آمدن در برابر شرکت‌های خودروساز متهم می‌کنند، این مجلس را نشناخته اند و دشمنان انقلاب آرزوی ناکامی آن را به گور می‌برند.
ویس کرمی گفت: خون مقدس حاج قاسم را که به وسعت جهان هستی رنگین است در این امور جزئی هزینه نکنید و برای اثبات یا رد خودتان به چنین خونی متوسل نشوید که خون شهید لغزنده است و زمین می‌خورید.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آیا صحت دارد مجوز اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری دارید؟

مخالف وزیر پیشنهادی / نماینده تبریز: رزم حسینی به جای رفع مشکلات آن‌ها را به گردن تحریم می‌اندازد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت توانایی‌های لازم برای مدیریت عالی کشور را ندارد و شبهات زیادی در پرونده اش هست، گفت: اگر آقای رزم حسینی وزیر شود به جای رفع مشکلات آن‌ها را به گردن تحریم‌ها می‌اندازد.
آقای محمدحسین فرهنگی در مخالفت با آقای رزم حسینی افزود: از موافقان خواهش دارم از نام سردار سلیمانی در این جایگاه استفاده نکنند. هیچ ایرادی به آقای رزم حسینی برای مدت حضورشان در لشکر و جبهه وارد نیست؛ اما برای بعد از آن ۱۰ سال ابهامات و نکات مهمی وجود دارد و از همکاران خواهش می‌کنم به آن نکات توجه کنند.
وی ادامه داد: چرا آقای رزم حسینی از کشور خارج شدند و در کشور‌هایی که تروریست‌ها و غارتگران و فراریان کشور در آنجا پناه گرفته اند کار واردات به کشور را انجام دادند؛ کار آقای رزم حسینی هپکو را به آن وضعیت مشکل کشاند؛ ایشان واردکردن ماشین آلات دست دوم را به وفور و از طرق مختلف انجام داده و تنها سابقه‌ای که از وزیر پیشنهادی به عنوان تجارت وجود دارد همین واردات است که آسیب جدی هم به تولید داخل زده است.
آقای فرهنگی با اشاره به جلسات مشترکی که در روز‌های اخیر با آقای رزم حسینی داشته است، اظهارداشت: آقای رزم حسینی مهارت‌هایی را که مربوط به مدیران عالی است از جمله مهارت ادراکی را ندارد، هر آنچه دیدم مربوط به مهارت‌هایی است که مدیر میانی باید داشته باشد از جمله یک استاندار و یا یک مدیر کل.
وی با تاکید بر اینکه آقای رزم حسینی در جایگاه استانداری موفق بوده است، گفت:، اما وقتی درباره خرید تضمینی و ذخایر استراتژیک از او سوال می‌شود پاسخی ندارد.
این نماینده مجلس افزود: ما مسایلی که در رابطه با حوزه صنعت، معدن و تجارت داریم اینهاست، اما من اینجا اعلام می‌کنم با مسئولیت آقای رزم حسینی در وزارت صنعت اتفاقاتی که لازم است نخواهد افتاد. کالا‌های اساسی توزیع نخواهد شد و کالا‌های استراتژیک را نمی‌تواند فراهم کند و همه را به گردن تحریم و مسایل دیگر خواهد انداخت.
آقای فرهنگی گفت: ایشان در مدتی هم که در داخل فعالیت اقتصادی داشتند کار‌های مشکوک زیادی انجام دادند؛ برای یک شرکت صوری که فقط سوله ساخته وام‌های میلیون یورویی و ده‌ها میلیاردی از داخل کشور دریافت کرده و همان شرکت صوری ناقص را به یک شرکت دولتی به قیمت بالا فروختند و بعد از مدتی اعلام ورشکستگی کردند؛ این چه خاصیتی برای کشور ما داشته؟
وی افزود: یک شرکتی به اسم همیار ماشین که مالکش آقای رزم حسینی است از وزارت نفت مجوز واردات ماشین آلات مهندسی می‌گیرد؛ مجوز باطل می‌شود بعد جعل مجوز می‌کند، اما جعل کشف می‌شود و کارمندی که این کار را انجام داده حبس و از وزارت نفت اخراج می‌شود. این چنین وارداتی هپکو و هپکو‌ها را ورشکسته می‌کند.
این عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: در رزومه‌ای که همین الان توزیع شد دقت کنید غیر از جنبه‌های دفاع مقدس نکته قابل توجه دیگر و واقعیتی وجود ندارد. با این سابقه و تجارب به نظر می‌رسد شرایط مناسبی برای اینکه ما را از شرایط فعلی بیرون بیاورد ندارد.
آقای فرهنگی با اشاره به اینکه رئیس دفتر دولت در جلسه‌ای گفته اگر ما چوب را هم به مجلس فعلی معرفی کنیم مجبورند رای بدهند، تاکید کرد: آقای رزم حسینی با اینکه استاندار خوبی در مشهد بوده، اما در اواخر اسفند ۹۶ باوجود مشکلات موجود سه هفته به استرالیا رفته است.

مخالف وزیر پیشنهادی/ نماینده گرمسار: رزم حسینی به واردات اعتقاد دارد

نماینده مردم گرمسار در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت، بر شفاف سازی فساد‌های گسترده رزم حسینی در شرکت‌های معدنی و مس کرمان تاکید کرد و گفت: کسی که به واردات ماشین آلات سنگین اعتقاد دارد، نمی‌تواند تولید داخلی را رونق بخشد.
اردشیر مطهری در نشست علنی صبح امروز در مخالفت با علیرضا رزم حسینی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم این مجلس را انقلابی دانستند، لذا مسئولیت ما را در قبال حاکمیت و مردم دوچندان کرده است.
وی افزود: مردم به وزیری که دو دهه خارج از کشور زندگی کرده اعتماد نخواهند کرد.
اقای مطهری تصریح کرد: آقای رزم حسینی؛ شما چگونه می‌توانید در کشوری خدمت کنید که دو دهه آن را رها و در کانادا زندگی کردید و خانواده شما همچنان در آنجا هستند.
وی با یادآوری ارتباط علیرضا رزم حسینی با زکی اسدی و آقای علی اکبر پوریانی گفت: وزیر پیشنهادی صمت باید درباره ارتباط خود با این افراد و فساد‌هایی که داشته، شفاف سازی کند. موضوع دوتابعیتی رزم حسینی انحرافی است تا از فساد اقتصادی مجموعه‌های او غافل شویم. آقای رزم حسینی؛ باید درباره فروش شرکت صوری خود به شرکت ملی مس شفاف سازی کنید.
نماینده گرمسار تصریح کرد: او از اوایل دهه هشتاد با آقای پوریانی از مافیای معدن کرمان شراکت داشته و به همراه برادرش جواد رزم حسینی و محمدعلی و محمدرضا و محمدمهدی رزم حسینی نیز با شرکت‌های معدنی و فولادی برای فرار از مالیات معاملات فراوانی انجام داده اند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت باید درباره فروش شرکت ورشکسته خود به شرکت ملی مس سرچشمه توضیح دهد. وی در خرداد ۱۳۸۴ به همراه مسعود خبازی و علی اکبر پوریانی هیات مدیره شرکت خدماتی بازرگانی یارانه مس را راه اندازی و رزم حسینی به عنوان هیات مدیره، پوریانی به عنوان نایب رئیس و خبازی به عنوان نایب رئیس این شرکت فعالیت خود را آغاز کرده و بخش قابل توجهی از سهام بی ارزش این شرکت را به شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه فروختند.
وی یادآور شد: آقای رزم حسینی سهام بی ارزش شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی صوری خود را نیز به صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران فروختند. همچنین بخشی از سهام شرکت صوری را به شرکت آتیه اندیشان مس فروخته است، آیا شما این وضعیت را رصد نکردید؟ او در دهه ۹۰ نیز پس از آنکه در دولت آقای روحانی سمت می‌گیرد، بازماندگان، این شرکت را ورشکسته اعلام می‌کنند و با هزینه گزاف به شرکت‌های مهم مس فروخته می‌شود.
اقای مطهری افزود: وزارت صمت آیا گره‌ای از کار مردم باز کرده است که بخواهد در این ۷ ماه باقی مانده از دولت بتواند با فساد مقابله کند یا گره‌ای از مشکلات مردم باز کند؟ متاسفانه نمایندگانی در مجلس نقش کدخدایی را برای ایشان بازی می‌کنند و در این میان ۳ پیشنهاد برای انصراف از مخالفت به بنده داده اند!
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی به عضویت رزم حسینی در هیات مدیره شرکت همیار ماشین آسیا که واردکننده ماشین‌های سنگین است، اشاره کرد و گفت: چطور کسی که به واردات ماشین آلات سنگین به کشور اعتقاد دارد، می‌تواند بحث تولید داخلی و وزارتخانه صنعت را مدیریت کند؟ با انتخاب ایشان وضعیت مردم بدتر می‌شود. ما در شاه عبدالعظیم هم نمی‌توانیم زندگی کنیم، اما ایشان چگونه با خانواده در کانادا زندگی می‌کند! رزم حسینی فساد‌هایی را نیز در زمان‌های مسئولیتش در وزارت نفت داشته است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.