کد خبر : 67782
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
-

منچسترسیتی، فاتح جام شد

منچسترسیتی، فاتح جام شد
منچسترسیتی، فاتح جام اتحادیه انگلیس شد.

به گزارش سورپرس، در دیدار پایانی این رقابت‌ها، دیشب دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان پپ گواردیولا با برتری یک به صفر مقابل حریفِ لندنی، نخستین جام خود را در این فصل به دست آوردند. تک گل سیتی زِن‌ها را آیمریک لاپورته – مدافع فرانسوی این تیم در دقیقه ۸۲ به ثمررساند.

در ادامه هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دیشب تیم رده دومی منچستریونایتد در زمین لیدز به تساوی بدون گل دست یافت و ۶۷ امتیازی شد. برنلی با ۴ گل میزبانش ولورهمپتون را شکست داد و استون ویلا و وست برومویچ ۲-۲ مساوی شدند. امشب لسترسیتی و کریستال پالاس، آخرین دیدار هفته را برگزار می‌کنند.
در چارچوب هفته سی و دوم لیگای اسپانیا، دیشب تیم صدرنشین اتلتیکو مادرید برابر میزبانش بیلبائو با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و ۷۳ امتیازی باقیماند. برنگوئر و مارتینز برای بیلبائو در این بازی گل زدند و استفان ساویچ تک گل اتلتیکو را به ثمررساند.

بارسلونا هم که به زمین ویارئال رفته بود با درخشش مهاجم فرانسوی خود ۲ به ۱ ازسد میزبانش گذشت و در رده سوم جدول ۷۱ امتیازی شد. هر دو گل بارسا را آنتوان گریزمان به ثمررساند و ساموئل چاکوئزا هم زننده تک گل ویارئال بود.

در دیگر بازی‌ها، سویا ۲ – ۱ گرانادا را از پیش رو برداشت، اوئسکا با ۲ گل مغلوب ختافه شد و سلتاویگو ۲ – ۱ مقابل اوساسونا به برتری رسید. این هفته از رقابت‌ها، امشب با دیدار تیم‌های ایبار و سوسیداد به پایان می‌رسد.

هفته سی و سوم سری آ ایتالیا ادامه یافت و تیم اینتر در جوزپه مئاتسا با یک گل ورونا را شکست داد و با ۷۹ امتیاز، جایگاه خود را در صدر جدول بهتر کرد. تک گل نراتزوری را متئو دارمیان به ثمررساند.
در دیگر بازی‌ها، آتالانتا با ۵ گل بولونیا را درهم کوبید و با ۶۸ امتیاز در رده دوم جای گرفت، یوونتوس با تساوی ۱-۱ در زمین فیورنتینا ۶۶ امتیازی شد و با یک پله نزول در رده سوم ایستاد، کالیاری ۳ به ۲ از سد رم گذشت و بنونتو ۲ به ۴ مغلوب اودینزه شد. امشب در آخرین بازی‌های هفته، تورینو با ناپولی و لاتسیو با میلان مصاف خواهند داد.

و … در ادامه هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، دیشب لایپزیشِ رده دومی ۲ به صفر اشتوتگارت را شکست داد و اختلاف خود را با بایرن در صدر جدول، به ۷ امتیاز کاهش داد. در دیگر بازی هم، مونشن گلادباخ با ۵ گل آرمینیا بیله فلد را در هم کوبید.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.