کد خبر : 114498
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
-

براي تسهيل تردد توانيابان انجام مي شود؛

مناسب سازی ۱۲ معبر اصلی و ۷ بوستان در منطقه ۱۵

مناسب سازی ۱۲ معبر اصلی و ۷ بوستان در منطقه ۱۵
شهردار منطقه 15 گفت: 12 معبر اصلي و 7 بوستان در نواحي هفتگانه منطقه 15 براي تسهيل تردد توانيابان و رفاه آنان از ابتداي امسال در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: ۱۲ معبردر نواحی هفتگانه منطقه به منظور تسهیل تردد شهروندان، به ویژه، افراد توانیاب و جانبازان معزز با اقدامات لازم در حال مناسب سازی است.

او افزود: خیابان ۱۷ شهریور، ذوالفقاری و انورزاده در ناحیه یک، نباتی، ابوذر و نبرد در ناحیه دو، اسفندیار، احدی و امام رضا(ع) در ناحیه سه، صالحی و بوعلی غربی در ناحیه چهار و والفجر در ناحیه ۶ از جمله این معابر است.

صباغ گفت: خیابان مهدی صالحی به طول یک و نیم کیلومتر و عرض ۴ متر به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است همچنین عملیات مناسب سازی خیابان احدی به طول یک و نیم کیلومتر و عرض ۴ و نیم به پایان رسیده و در اختیار شهروندان است.

او اضافه کرد: معبر امام رضا(ع) در دو ضلع غرب و شرق نیز کامل مناسب سازی شد و نیز عملیات اجرایی خیابان ابومسلم و والفجر به ۹۰ درصد رسیده و به زودی به اتمام خواهد رسید.

مناسب‌سازی 12 معبر اصلی و 7 بوستان در منطقه 15

شهردار منطقه در ادامه به تشریح بوستان های مناسب سازی شده پرداخت و گفت: عملیات مناسب سازی بوستان گلگشت انجام شده و بوستان های والفجر، گل نرگس، وحدت، میر عماد، گلچین و راستیان نیز با اقداماتی نظیر مرمت و مناسب سازی معبر، نصب آبخوری ویژه توانیابان، مناسب سازی سرویس بهداشتی، نصب نیمکت ویژه توانیابان، ورودی ویژه توانیابان و نصب وسایل بازی ویژه توانیابان برای حضور آنان مهیا می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.