کد خبر : 63283
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
-

ملک معلولان بهزیستی کردستان را تصرف نکرده‌ام

ملک معلولان بهزیستی کردستان را تصرف نکرده‌ام
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس ماجرای تصرف ملک متعلق به کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست بهزیستی کردستان توسط خودش را تکذیب کرد.

به گزارش سورپرس، با توجه به مباحث مطرح شده پیرامون تصرف ملک متعلق به کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست بهزیستی توسط نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در فضای مجازی و سطح استان، خبرنگاران در راستای عمل به رسالت حرفه‌ای و فرصت فراهم شده، این موضوع را در نشست خبری از خود فرشادان پیگیری کرده که وی در اساس آن را تکذیب کرد و گفت: اگر چنین موضوعی صحت داشت از من شکایت می‌کردند.

مهدی فرشادان؛ نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در پاسخ به سؤال خبرنگاران که آیا ماجرای تصرف ملک متعلق به کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست بهزیستی صحت دارد یا خیر، در صورت واقعیت چرا تخلیه نمی‌کنید؟ اظهار داشت: گردن همه در برابر قانون باریک و همگی یکسان هستیم، سؤال اینجاست چرا فرافکنی می‌کنیم؟

وی افزود: نباید فرافکنی کنیم، طرح این موضوع را توهین به خود می‌دانم، مگر می‌شود همچنین اتفاقی افتاده باشد و همچنان در آنجا بمانم. برای بنده این اظهارات خنده‌آور است، دیگر شما (خبرنگار) را نمی‌دانم؛ یک‌طرفه به قضاوت نرویم، مگر دستگاه‌های نظارتی چکار می‌کنند؟

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با بیان اینکه هر اداره‌ای باید املاک مازداد خود را به فروش برساند، تصریح کرد: اگر چنین موضوعی صحت داشت مانند رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان بابت “کوچکه‌ره‌ش” که از طریق دادسرای کارکنان دولت شکایت کردند، از من شکایت می‌کردند. فرشادان در واکنش به طرح سؤال خبرنگاران گفت: انتظار می‌رود مقداری به اطلاعات خود بیفزائید.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.