کد خبر : 134744
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
-

معمای عجیب بمب نقل و انتقالات استقلال!

معمای عجیب بمب نقل و انتقالات استقلال!
مهرداد محمدی که با سر و صدای زیاد راهی استقلال شد،‌ چند روزی است دست از تمرین کشیده و در بازی دوستانه روز گذشته هم به میدان نرفت.

به گزارش سورپرس؛ بمب نقل و انتقالات تابستانی استقلال تا اینجای کار مهرداد محمدی بوده است؛ ستاره‌ای که بعد از چند سال حضور در لیگ‌های خارجی و با حواشی فراوان به ایران آمد و پای میز مذاکره با استقلال نشست. عقد قرارداد با این بازیکن مطرح برای استقلالی‌ها اتفاق جذابی بود و تصورات بر این بود که جایگزین مناسبی برای محمد محبی پیدا شده است.

محمدی با اینکه با انگیزه بالا کارش را با استقلال استارت زده بود و در تمرینات شرکت می‌کرد، اما ناگهان یک خبر شوکه‌کننده درباره‌اش مطرح شد. ظاهرا مدیران قبلی استقلال چک پیش پرداخت محمدی را به تاریخ چند روز پیش به او داده بودند و پاس نشدن این چک باعث شده تا او از شرایط ناراضی باشد.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران که از نکونام برای انجام کارهای شخصی‌اش چند روز مرخصی گرفته بود، در بازگشت به تهران کنار آبی‌پوشان در تمرین دیده نشد تا موجی از نگرانی درباره‌اش ایجاد شود. مهرداد محمدی البته در روزهای گذشته در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافته اما حاضر نشده کنار بقیه تمرین کند. غیبت مهرداد محمدی در بازی دوستانه استقلال مقابل هوادار که روز گذشته برگزار شد هم ماجرای او را پیچیده‌تر کرد.

مهرداد محمدی دیروز هم با لباس شخصی در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافت و تماشاگر بازی دوستانه با هوادار شد؛ او فعلا قصد حضور در زمین چمن را ندارد.

واکنش استقلالی‌ها این است که عدم حضور این بازیکن در تمرینات و مسابقه دوستانه ربطی به ماجرای پاس نشدن چک ندارد. با این حال شایعات زیادی درباره محمدی مطرح شده، حتی برخی رسانه‌ها خبر از فسخ قرارداد او دادندکه البته این مسئله بعید به نظر می‌رسد.

محمدی به واسطه رابطه خوبی که با جواد نکونام دارد، فکر فسخ قرارداد را از ذهن خود عبور نمی‌دهد اما ناراحتی او از مشکلات مالی و پاس نشدن چک پیش‌پرداخت مسئله‌ای نیست که بتوان آن را کتمان کرد.

هرچه که هست بمب نقل و انتقالات استقلال چند روزی است در تمرینات و بازی دوستانه شرکت نکرده و مشخص نیست آبی پوشان چگونه برای حل این مشکل اقدام خواهند کرد. معمای ستاره جدید استقلال به سمت پیچیدگی می‌رود و باید منتظر واکنش باشگاه و البته اقدام عملیاتی مدیران باشیم. خصوصا اینکه امضای قرارداد محمدی با استقلال در زمان مدیریت علی خطیر نبوده است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.