کد خبر : 144460
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
-

مصوبه تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ هنوز ابلاغ نشده است

مصوبه تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ هنوز ابلاغ نشده است
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به جلسه پنجم فروردین هیات دولت، گفت: در آن جلسه موضوع تعرفه‌ها بحث شد، اما هنوز ابلاغی نشده است.

به گزارش سورپرس؛ محمد رئیس زاده، روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳، در نشست خبری که در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد، به تبیین وضعیت حوزه سلامت کشور پرداخت.

وی در ابتدا به سند سیاست‌های کلی سلامت اشاره کرد و گفت: این سند در ۱۴ بند با بیش از ۹۲ مفهوم در حوزه مباحث و سیاست‌گذاری حوزه سلامت گنجانده شده است.

رئیس زاده با بیان اینکه عمل به این سند می‌تواند راهکار خروج از چالش‌های نظام سلامت باشد، افزود: عمل به این سند می‌تواند منجر به ادامه پیشرفت‌ها شود. اگر به این سند عمل نشود منجر به بروز چالش‌هایی می‌شود و از روند پیشروی پیشرفت‌ها جلوگیری می‌کند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، درباره تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۳ گفت: مصوبه هیأت وزیران برای افزایش تعرفه‌های پزشکی هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است.

رئیس‌زاده در واکنش به اعلام تعرفه‌های پزشکی از سوی برخی انجمن‌های پزشکی، افزود: انجمن‌ها تحت پوشش وزارت بهداشت هستند و احکام رؤسای انجمن‌ها توسط وزارت بهداشت تعریف می‌شود. اگر اظهار نظری درباره تعرفه پزشکی صورت گرفته باشد باید توسط وزارت بهداشت پاسخ داده شود. انجمن‌ها تحت پوشش سازمان نظام پزشکی نیستند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.