کد خبر : 119470
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۳
-

مسی به دنبال تاریخ‌سازی با آلبی سلسته

مسی به دنبال تاریخ‌سازی با آلبی سلسته
مسی در صورتی که در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان برود نخستین بازیکن در تاریخ فوتبال آرژانتین خواهد بود که در ۵ جام جهانی به میدان رفته است.

به گزارش سورپرس به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از مدعیان اصلی کسب عنون قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. آرژانتین با تیم های عربستان، مکزیک و لهستان همگروه است و در نخستین بازی خود در جام جهانی به مصاف عربستان خواهد رفت.

لیونل مسی امید نخست و اصلی آرژانتینی ها برای درخشش در جام جهانی است. جام جهانی قطر پنجمین جام جهانی است که مسی در آن بازی می‌کند و این یک رکورد در تاریخ فوتبال آرژانتین است.

مسی به دنبال تاریخ‌سازی با آلبی سلسته

مسی با حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نخستین بازیکن در تاریخ فوتبال آرژانتین تبدیل می شود که در ۵ جام جهانی برای این تیم به میدان رفته است.

جام جهانی ۲۰۰۶ نخستین جام جهانی است که مسی در آن به میدان رفت. او در جام های جهانی ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ روسیه هم به میدان رفته است اما تاکنون موفق به بالابردن جام قهرمانی نشده است البته او در سال ۲۰۱۴ تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در نهایت گل گوتزه باعث شد تا آرژانتین برابر آلمان شکست خورد و این ژرمن ها باشند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

مسی آخرین جام جهانی خود را تجربه می کند و امید زیادی دارد که بتواند با آلبی سلسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.