کد خبر : 92966
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
-

مسدود کردن شماره ارتباطی مخاطبان با شبکه الکوثر

مسدود کردن شماره ارتباطی مخاطبان با شبکه الکوثر
در آستانه کریسمس و سال نوی میلادی، شماره ارتباطی مخاطبان عرب زبان با شبکه الکوثر در نقاط مختلف جهان توسط پیام رسان «واتساپ» مسدود شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این اقدام مدیریت پیام رسان «واتساپ» که مدعی حمایت از آزادی بیان و حقوق بشر است، نشان دهنده وحشت و هراس آنها از رسانه های آزاد است و آنها تلاش می کنند با مخدوش کردن واقعیت و تحمیل محدودیت های متعدد، ظاهر فریبنده و جعلی خود را حفظ کنند. قطعا این شیوه آنان به علت بیداری ملت ها رو به زوال است و سرانجام، پیروزی با آزادیخواهان جهان است.

باوجود ادعای آزادی بیان، در سال‌های اخیر، شرکت‌های فناوری آمریکایی بار‌ها دست به اقداماتی علیه رسانه‌های ایرانی زده اند. پیرو مسدودسازی غیرقانونی تعداد زیادی از صفحات فارسی در پلتفرم‌های فیسبوک، گوگل و توییتر و به تبع آن درماه‌های اخیر به مسدودکردن حساب‌های کاربری متعلق به معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اقدام کرده اند و نمونه اخیرآنها نیز اقدام به مسدود نمودن شماره واتس اپ شبکه جهانی الکوثر است که همه اینها نشان از این دارد که آزادی بیان و حقوق بشر از سوی مدعیان آن تنها یک شعار زیبا و فریبنده است .

بر همین اساس شبکه الکوثر در راستای حفظ ارتباط با مخاطبان خود، شمار جدید «۰۰۹۸۹۱۰۸۹۹۳۹۹۰» را برای برقراری ارتباط با شبکه از طریق پیام رسان «واتساپ» معرفی کرده است.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.