کد خبر : 18768
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

مسابقات جهانی قایقرانی معلولین در آلمان لغو شد

مسابقات جهانی قایقرانی معلولین در آلمان لغو شد
سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان از لغو مسابقات جهانی قایقرانی در آلمان خبر داد و گفت: قرار بود این مسابقات خرداد به میزبانی آلمان برگزار شود که از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

به گزارش سورپرس، مسعود مهدوی‌نیا خبر داد: مسابقات جهانی قایقرانی معلولان آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بود که اوایل خرداد به میزبانی آلمان برگزار می‌شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.
او گفت: البته با تعویق بازی‌های پارالمپیک توکیو برنامه‌ریزی‌ها نیز تغییر پیدا کرد و باید منتظر بمانیم که فدراسیون جهانی چه تصمیماتی برای سهمیه‌های باقی مانده خواهد داشت.
مهدوی‌نیا اضافه کرد: در حال حاضر ما موفق به کسب یک سهمیه توسط شهلا بهروزی را در کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ متر شدیم و این فرصت را داریم که با تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو تعداد سهمیه‌های خود را در سایر رشته‌های قایقرانی نیز افزایش دهیم.
وی افزود: پیش‌بینی ما کسب ۵ سهمیه در قایقرانی معلولان بود که با تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک این فرصت را خواهیم داشت که با برگزاری اردوهای منظم و شرکت در تورنمنت‌های متعدد به هدف پیش‌بینی شده خود دست پیدا کنیم.
مهدوی‌نیا در پایان اظهار کرد: برای برگزاری اردوها منتظر هستیم تا ببینیم شرایط کشور از نظر ویروس کرونا چگونه خواهد شد و ستاد مقابله با ویروس کرونا چه زمانی اجازه خواهد داد تا اردوهای تیم ملی را برپا کنیم.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.