کد خبر : 133145
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
-

در راستای فراهم شدن فضای اشتغال بیشتر

مرکز توانمندسازی کوثر شقایق منطقه ۱۹بهسازی و نوسازی شد

مرکز توانمندسازی کوثر شقایق منطقه ۱۹بهسازی و نوسازی شد
شهردار منطقه 19 از فراهم شدن فضای اشتغال بیشتر برای بانوان سرپرست خانوار در مرکز توانمند سازی کوثر شقایق این منطقه با اجرای عملیات بهسازی و مناسب سازی این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،تورج فرهادی با اشاره به اهمیت نگهداشت و ارتقای ایمنی مراکز فعالیت و اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست افزود: به همین منظور اقداماتی نظیر تأمین سیستم سرمایش و گرمایش، رسیدگی به وضعیت انشعابات و تأسیسات،رنگ آمیزی دیوارهادیوار کشی و استانداردسازی نور برای ایجاد تعادل در روشنایی و تهویه هوا در فصول مختلف سال و… انجام شد.

او ادامه داد: این مرکز در قالب کارگاه تولیدی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با آشپزخانه و سرویس بهداشتی زمینه اشتغال ۲۰ بانوی سرپرست خانوار را فراهم می کند.

به گفته این مسئول سه مرکز توانمند سازی بانوان با کاربری تولید پوشاک در این منطقه وجود دارد که به منظور اشتغال پایدار برای ۵۰ نفر بانوی سرپرست خانوار و کم‌برخوردار راه اندازی شده است.

او تصریح کرد: در این مراکز سعی بر این است که با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، خدمات مشاوره و حمایتی، اهداف توانمندسازی فردی، اجتماعی و اقتصادی این عده از زنان تحقق یابد.

مرکز توانمند سازی کوثر شقایق منطقه 19 بهسازی و نوسازی شد

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.