کد خبر : 48933
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
-

مراکش با سرمایه‌گذاران اسراییلی مذاکره خواهد کرد

مراکش با سرمایه‌گذاران اسراییلی مذاکره خواهد کرد
وزیر صنعت، تجارت و اقتصاد مراکش اعلام کرد که این وزارتخانه رایزنی‌های خود را با سرمایه‌گذاران اسرائیلی به ویژه آنهایی که اصالتی مراکشی داشته و تمایل خود را به سرمایه‌گذاری در صحرای غربی ابراز کرده‌اند، آغاز خواهد کرد.

به گزارش سورپرس، به نوشته روزنامه مراکشی هسپرس، حفیظ العلمی، وزیر صنعت، تجارت و اقتصاد مراکش اظهار کرد: رایزنی‌ها از روز دوشنبه آغاز خواهند شد و شامل حال تمامی سرمایه‌گذاران اسرائیلی اصالتا مراکشی خواهد بود که به سرمایه‌گذاری در مراکش تمایل دارند.

العلمی تاکید کرد: بسیاری از آنها تمایل داشتند در مراکش سرمایه‌گذاری کنند اما زمانی که این امکان فراهم نشد به جاهای دیگری پناه بردند و امروز بازخواهند گشت.

وزیر صنعت، تجارت و اقتصاد مراکش در همین راستا فاش کرد: حوزه‌هایی که پیش‌بینی می شود اسرائیلی‌ها آنها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند، اساسا حوزه‌های تکنولوژی، داروسازی، دارو، کشاورزی، الکترونیک و مسایل مربوط به آن و امنیت آنها است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اعلام عادی‌سازی روابط با مراکش، تاکید کرد که “اسرائیل” با میانجی‌گری آمریکا به توافقی برای ایجاد روابط دیپلماتیک با مراکش دست یافت. در ادامه شرکت هواپیمایی “ال آل” رژیم صهیونیستی اعلام کرد در حال بررسی امکان آغاز پروازهای مستقیم به مقصد مراکش است.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.