کد خبر : 29183
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
-

مدیر و قائم مقام شبکه پنج از لوکیشن سریال “رعد و برق” بازدید کردند

مدیر و قائم مقام شبکه پنج از لوکیشن سریال “رعد و برق” بازدید کردند
مهندس "سعید اشناب" مدیر شبکه پنج سیما به همراه مهدی کریمی قائم‌مقام شبکه، مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال با حضور در لوکیشن روستای درازنو از پشت صحنه سریال «رعد و برق» بازدید کردند.

به گزارش سورپرس، مدیر شبکه پنج سیما در بازدید از لوکیشن این سریال تلویزیونی که در محل فرستنده صداوسیمای گلستان و روستای درازنو بود، در جریان مراحل تولید و تصویر برداری این سریال قرار گرفت.

مهندس اشناب همچنین در ادامه این بازدید، دیداری با کارکنان فرستنده صداوسیمای گلستان داشت  و در جریان جزئیات ماجراهایی که در ایام سیل برایشان اتفاق افتاده، قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که «رعد و برق» بتواند گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های آنها را در ماجرای سیل و اتفاقاتی که افتاده نشان دهد.
داود هاشمی تهیه‌کننده و بهروز افخمی کارگردان این مجموعه تلویزیونی نیز درباره پیچیدگی‌های فنی و اجرایی و به خصوص جلوه‌های ویژه که در این سریال خیلی پررنگ است، توضیحاتی دادند.
«رعد و برق» سریالی ۲۵ قسمتی، روایتی از سیل در نوروز ۹۸ است که  اتفاقات تمام مناطق سیل‌زده (‌استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و …) را به تصویر می کشد.
مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی داود هاشمی و کارگردانی بهروز افخمی برای رمضان ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است که تقریبایک سوم این سریال تصویر برداری شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.