کد خبر : 128350
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
-

برای من تله گذاشتند؛

مدیرعامل استقلال باز هم استعفا کرد/ ۵ میلیارد را پس نمی‌دهم!

مدیرعامل استقلال باز هم استعفا کرد/ ۵ میلیارد را پس نمی‌دهم!
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یک بار دیگر از سمت خود استعفا کرد و گفت که برایش تله گذاشتند و دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان را به این باشگاه بازنخواهد گرداند.

به گزارش سورپرس، به دنبال افشاگری سازمان خصوصی سازی و انتشار دومین بیانیه علیه مدیرعامل باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده دوشنبه شب از مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرد.

فتح الله زاده گفت: اگر ناراحت نمی‌شوند و اجازه می‌دهند استعفا می‌کنم.

مدیرعامل استقلال حدود ۱۰ روز پیش هم با انتشار پیامی در اینستاگرام از مدیرعاملی باشگاه استعفا کرده بود اما هیات مدیره باشگاه با آن مخالفت کرد.

فتح الله زاده در مصاحبه خود افزود: یک زمانی ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه فریاد می‌زدند «مدیر محبوب ما، حاج علی فتح الله» ولی الان می‌گویند «حاجی حیا کن، رها کن». چه کسی این کار را کرد؟ مرا قربانی کردند و در تله انداختند.

وی گفت: الان به خاطر من هم استقلال را می‌زنند، هم وزیر ورزش و هم آقای پولادگر را. من استعفا می‌کنم تا دوستان و استقلال آسیب نبینند. هواداران هرچه بگویند حق دارند. من هم بودم همین‌ها را به مدیر باشگاه می‌گفتم.

مدیرعامل استقلال باز هم استعفا کرد/ ۵ میلیارد را پس نمی‌دهم!

مشکلات در استقلال بعد از عدم پرداخت بدهی آندره استراماچونی مربی ایتالیایی که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا می‌شود شدت گرفت و با ورود سازمان خصوصی سازی به ابهامات مالی باشگاه اوج گرفت.

مدیرعامل استقلال همچنین تاکید کرد که مبلغ ۵ میلیارد تومانی که سازمان خصوصی سازی گفته بود باید تا پایان فروردین به باشگاه بدهد را برنمی‌گرداند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.