کد خبر : 6329
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
-

با هدف حمایت از ایده‌های نوین؛

مدرسه استارت آپ در شهربانوی بوستان ولایت راه اندازی می‌شود

مدرسه استارت آپ در شهربانوی بوستان ولایت راه اندازی می‌شود
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از راه اندازی مدرسه استارت آپ در مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت با هدف حمایت از ایده ها وکسب و کارهای نوین بانوان و دختران منطقه خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محسن فریدی افزود: در همین راستا با همکاری شرکت دانش بنیان ایده پردازی ذوق، مسابقه استارت آپی با رویکرد حمایت از ایده ها و کسب و کارهای نوپا ویژه بانوان برگزار و از همه بانوان فعال در زمینه کسب و کارهای نوین که دارای ایده و صاحب کسب و کار هستند ، دعوت می شود تا در این مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: بانوان علاقمند می توانند ایده ها و نظرات خود را در زمینه کسب و کارهای نوپا، مشاغل خانگی، مشاغل کسب و کارهای دیجیتال، تجارت الکترونیک، حوزه خدمات شهری، سلامت و دیگر حوزه های مرتبط تا ۱۲ بهمن از طریق پرتال شرکت دانش بنیان ایده پردازی ذوق به آدرس اینترنتی www.zogh-it.ir ارسال و یا به معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه واقع در انتهای خانی آباد نو، خیابان دانشگاه مراجعه کنند.

فریدی خاطر نشان کرد: پس از اعلام ایده ها و نظرات بانوان حمایت های اجرایی، خدماتی و مشاوره در قالب مدرسه استارت آپی ارائه می شود تا به مرحله سودآوری برسد.

به گفته این مسئول شهروندان منطقه ۱۹ می توانند با رصد شبکه های اجتماعی شرکت دانش بنیان ایده پردازی ذوق و یا تماس با شماره همراه ۰۹۱۹۸۳۳۱۲۰۰ اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

پس از بررسی کلیه ایده ها و نظرات ثبت شده در این مسابقه، از نفرات برتر حمایت های مشاوره ای ، خدماتی و اجرایی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۹ خواهد شد.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.