کد خبر : 84553
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
-

جواد فروغی:

مدال واقعی بنده، خدمت به زائران راهپیمایی اربعین حسینی است

مدال واقعی بنده، خدمت به زائران راهپیمایی اربعین حسینی است
جواد فروغی، یکی از قهرمانان کشورمان در مسابقات المپیک توکیو گفت: مدال واقعی بنده، خدمت به زائران راهپیمایی اربعین حسینی است.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از روابط عمومی رادیو اربعین، جواد فروغی که برای ارائه خدمات درمانی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی در کربلا حضور پیدا کرده است، در پاسخ به سؤالی در ارتباط با کسب مدال طلا در مسابقات المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: ایران چند دهه بود که در المپیک در این رشته شرکت کرده بود ولی مدالی کسب نکرده بود و این اولین مدال ما در این مسابقات بود و خوشحالم که با کسب این مدال در زمانی که مردم با مشکلات و فشارهای اقتصادی روبرو هستند، باعث شادی و خوشحالی آنها شدم.

وی با اشاره به تصویر منتشر شده از وی پس از کسب مدال طلا در مسابقات المپیک توکیو و سجده او بر زمین در این مسابقات، اظهار کرد: در این مسابقات به سهم خودم تلاش کردم که قدرت و عظمت مردم ایران را به جهانیان نشان دهم و امیدوارم که فرزند لایقی برای مردم ایران بوده و باشم و در آینده نیز باز بتوانم مردم ایران را سرافراز کنم.

وی که با رادیو اربعین در شهر کربلا مصاحبه می‌کرد، با بیان این که در درمانگاه موکب امام حسن «ع» به همراه دیگر همکارانش در حال ارائه خدمت درمانی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی است، گفت: زائران به‌خاطر خستگی ناشی از راهپیمایی و یا سرماخوردگی و درد بدن به ما در درمانگاه مراجعه می‌کنند و ما تلاش نیز می‌کنیم که به آنها در زمینه رفع این مشکلات کمک کنیم .

فروغی با بیان اینکه مدال واقعی بنده خدمت به زائرین راهپیمایی اربعین حسینی است، در پاسخ به سؤالی در مورد مهم‌ترین دعایش تصریح کرد: مهم‌ترین دعایم تعجیل در ظهور امام زمان «عج» ، عاقبت‌به‌خیری و سلامتی همه مردم ایران و شفای بیماران است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.