کد خبر : 128402
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
-

مداح معروف: یقه بی‌حجاب‌ها، نه؛ یقه «کم کارها» در تبیین حجاب را می‌گیریم

مداح معروف: یقه بی‌حجاب‌ها، نه؛ یقه «کم کارها» در تبیین حجاب را می‌گیریم
مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع) گفت: به امیرالمؤمنین قسم در قیامت حتماً یقه کسانی که نیامدند فلسفه و ضرورت حجاب و حیا را به جوانان بگویند، می‌گیریم، زیرا بسیاری‌ از این جوانان نمی‌دانند.

به گزارش سورپرس؛ همشهری آنلاین نوشت: مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در مراسم مناجات‌خوانی هیأت فاطمیون قم اظهار داشت: ما خیلی نگرانیم، خیلی غصه داریم که یک عده‌ای از دخترها و پسرها بخاطر کم‌کاری ما، در جمع ما و در خیمه امیرالمؤمنین علیه‌السلام نیستند.

در قیامت یقه آن افرادی را می‌گیریم که کم‌کاری کردند

وی افزود: خدا رحمت کند جواد محمدی را که همیشه می‌گفت من یقه بی‌حجاب‌ها و کسانی را که حرمت نگه نمی‌دارند، می‌گیرم. امروز من می‌گویم به امیرالمؤمنین قسم در قیامت حتماً یقه کسانی را که نیامدن از فلسفه و ضرورت حجاب و حیا به این جوانان بگویند، خواهیم گرفت. بسیاری‌ از این جوانان نمی‌دانند. بگذریم از دشمنی که کمر به آسیب زدن به این نظام بسته با او باید برخورد محکم و قانونی کرد اما اگر قیامت بنا باشد یقه کسی را بگیریم، یقه آن افرادی را می‌گیریم که کم‌کاری کردند.

سلحشور ادامه داد: یقه کسانی را می‌گیریم که ۴۰ سال از ضرورت حجاب و حیا نگفتند و برعکس پول این مملکت را در حلقوم افرادی ریختند که در ضدیت با حجاب همه توانشان را گذاشتند، در بی حیا کردن و بی غیرت کردن مردم توان خود را گذاشتند. ما یقه آن مسئول را خواهیم گرفت.

مداح معروف: یقه بی‌حجاب‌ها، نه؛ یقه «کم کارها» در تبیین حجاب را می‌گیریم

این مداح اهل بیت (ع) افزود: از نبودن یک عده‌ای غصه در دلتان بیاید که باید الان میان ما در این مجالس بودند و نیستند. آن‌هایی که یک کلمه می‌شنوند یا راهیان نور می‌آیند، زیر و رو می‌شوند.

وی گفت: خدا شاهده کسی را می‌شناختم که می‌گفت هر خلافی را تصور کنی من انجام دادم اما با یک نوار روضه زیر و رو شد حتی هیأت هم نیامده بود. از لحظه شنیدن آن نوار تا زمانی که آمد به جبهه و امام رضا قول بردن به او داده بود، سه ماه نکشید. خیلی‌ها پاک هستند. البته ماهم به اندازه خودمان کار نکردیم. همه تقصیر را نباید گردن دیگران بیندازیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.