کد خبر : 134630
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
-

محمد صادقی کیست؟

محمد صادقی کیست؟
محمد صادقی صبح امروز بازداشت شد؛ گفته می‌شود که علت این بازداشت انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود بوده که ماموران پلیس را تهدید کرده است.

به گزارش سورپرسامید کاری؛ ماموران اطلاعات صبح امروز برای بازداشت او در منزل وی رفته بودند. او در حالیکه ماموران که قصد داشتند او را بازداشت کنند، تهدید می‌کند که خود را از بالکن منزلش در طبقه سوم به پایین پرت می‌کند. گفته می‌شود که در هنگام بازداشت وی امدادگران آنش‌نشانی نیز حضور پیدا می‌کنند.

محمد صادقی در این  ویدئو می‌گوید «چرا باید آدم اول روزش را طوری شروع کند که یک زن به زور یک زن دیگر را می‌برد تا سوار ون کند. باور کن من چنین صحنه ای ببینم ممکن است مرتکب قتل شوم. حواستان را جمع کنید، باور کنید مردم می‌کشندتان.»

محمد صادقی کیست؟

محمد صادقی بازیگر متولد ۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۷۲ در تهران است. پدر و مادرش اهل مازندران هستند. خودش در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود که پدرش را در کودکی وقتی که فقط هفت سال داشته از دست داده و مادرش نیز یک پرستار بازنشسته است.  این بازیگر سینما و تلویزیون ف ارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع می باشد که از ۱۸ سالگی با تئاتر شروع کرد و با سریال «مانکن» و «افرا» به شهرت رسید. او از ده سالگی ورزش تکواندو را نیز به صورت جدی شروع کرد و در زمینه روزشی نیز علایق زیادی دارد. او می‌گوید که حتی مقطعی به اردوی تیم ملی نوجوانی نیز دعوت شد و در باشگاه سایپا نیز مدتی بازی کرده است.

محمد صادقی کیست؟

 

فعالیت‌های هنری محمد صادقی

این بازیگر که سی سال دارد، از سال ۹۱ کلاس‎‌های بازیگری و تئاتر را گذراند. او در کلاس‌های تئاتر استاد سمندریان شرک می‌جست و توانست از ترم دوم دانشگاه وارد فعالیت هنری در تئاتر شود. او در اجراهای تئاتر مختلفی شرکت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «شاه لیر» مسعود دلخواه ، «آماده» اوس جواد مولانیا ، «گالیله» و …  اشاره کرد.

سریال مانکن

محمد صادقی کیست؟

مهم‌ترین بازی محمد صادقی در سریال مانکن بود. این سریال در سال ۹۷ فیلمبرداری شد و توجهات افکار عمومی را به این بازیگر جلب کرد. او در این سریال نقش فردی به نام آبتینم را بر عهده دارد. سریال مانکن ساخته حسین سهیلی زاده است که به عنوان مجموعه‌ای در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سریال به تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی بابک کایدان در ۲۶ قسمت تهیه شد که بازیگرانی همچون: محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، عارفه معماریان، رضا توکلی، پانته آ کی قبادی، بهشاد شریفیان، بهزاد خلج، رابعه مدنی، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی در آن ایفای نقش می کردند.

این ملودرام اجتماعی درباره دختر و پسری عاشق است که بنا به دلایلی از یکدیگر جدا می‌شوند. درکنار مضامین عاشقانه، یکی از اصلی‌ترین موضوعات سریال مانکن، مسئله فاصله طبقاتی و مشکلات اقتصادی است. در خلاصه رسمی داستان آمده است که: «همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند.»

سریال افرا

محمد صادقی کیست؟

سریال افرا نیز دیگر سریالی است که محمد صادقی در آن به ایفای نقش پرداخته است. افرا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی و نویسندگی فرزاد فرزانه است.

افرا همچون سایر آثار توفیقی، سریالی پر ستاره است و این کارگردان از لحاظ ترکیب بازیگران، دست پُر به سراغ مخاطبانش آمده است. افرا که توسط پدرام پورامیری، حسین امیری دوماری، فرزاد فرزانه و امیرحسن نجف پور به نگارش در آمده روایتگر داستان زندگی حاج محمود است که کارخانه چای و برنج دارد و به خاطر اعتبار کارخانه به شهرت رسیده است.

افرا نخستین سریالی بود که محمد صادقی را روی آنتن صداوسیما برد. صادقی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود که دوست دارد نقش‌های مختلف و با فاصله زیاد از یکدیگر بازی کند تا هرچه بیشتر مهارت بازیگری‌اش را پرورش دهد و البته م خاطب من را با یک نقش خاص به یاد نیاورد.

او همچنین می‌گوید که از بین بازیگران ایرانی «جواد عزتی» ، «شهاب حسینی» و «هوتن شکیبا» الگوهای او در بازیگری هستند.

انتهای پیام/ ۶۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.