کد خبر : 114882
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
-

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال آغاز شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال آغاز شد
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با بیش از یک ساعت تاخیر بالاخره امروز(سه‌شنبه) برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ در حالیکه در دقایق اولیه بامداد امروز حسن کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال از لغو مجمع انتخاباتی این فدراسیون خبر داده بود، اما ساعاتی بعد اعضای هیأت رییسه تصمیم وی را وتو کرده و رأی به برگزاری مجمع دادند.

بر اساس اعلام قبلی قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون از ساعت ۹ صبح آغاز شود، اما بدلیل حواشی ایجاد شده با حدود یک ساعت تاخیر با پخش سرود جمهوری اسلامی و بیاناتی از مقام معظم رهبری درباره هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر رسماً آغاز به کار کرد.

*مراسم امروز با غیبت نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، کاپیتان تیم ملی و تعدادی دیگر از اعضای مجمع آغاز شد.

*ادامه در حالی‌که صندلی‌های خالی زیادی به چشم میخورد اما مجمع با صحبت‌های کامرانی فر رسماً آغاز شد.

*حسن کامرانی‌فر در خصوص اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص لغو برگزاری انتخابات و برگزاری مجدد این مجمع، خاطرنشان کرد: در روند برگزاری انتخابات و تأیید عزیزان نامه‌هایی به فدراسیون ارسال شده بود که یکی از نامه‌ها ساعت ۱۰ و نیم شب گذشته(دوشنبه) رسید و بدون پاسخ ماند که بر اساس بندهای اساسنامه، اطلاعیه لغو صادر شد. همچنان معتقدم یکسری مسایل رعایت نشده، اما اعضای هیأت رییسه اعلام کردند مجمع باید برگزار شود. دوستان تصمیم به برگزاری مجمع گرفتند من هم موارد را مطرح کردم، اما در آینده پاسخگوی موارد پیش آمده خواهم بود.

دبیرکل فدراسیون سپس دستور جلسه مجمع را خواند و اعلام کرد باید رأی گیری انجام شود. او سپس از محمد پولادگر و میرشاد ماجدی خواست طبق اساسنامه و صورتجلسه صحبت کنند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.