کد خبر : 5439
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
-

مسوول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام:

مجلس کارآمد در گروی شایسته سالاری است/ شورای نگهبان مثل همیشه با اقتدار عمل کند

مجلس کارآمد در گروی شایسته سالاری است/ شورای نگهبان مثل همیشه با اقتدار عمل کند
«مهدی عباسی» خدمت به ملت و کشور را جزو بزرگترین وظایف مسوولان و به خصوص نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس کشور عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی سورپرس؛ دکتر مهدی عباسی مسوول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه مجلس کارآمد در گرو انتخاب شایسته و هوشمندانه از سوی مردم است، اظهار داشت: مردم باید به کسانی رای دهند که دغدغه و مشکلات جاری کشور و ملت را جزو مهم ترین برنامه ها و دغدغه های مهم خود بدانند. و به مسائل و مشکلات مبتلا به مردم اشراف و برای مرتفع کردن آن برنامه داشته باشند.

وی با تاکید بر تلاش همه جانبه شورای نگهبان در جهت تحقیق و تفحص از سوابق و عملکرد کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم افزود: بر اساس شرایط ویژه کشور بایستی شورای نگهبان در انتخابات سال ۹۸ تحت تاثیر فضاسازهای مسموم معاندان و بی‌بصیرتان قرار نگرفته و بسان همیشه؛ با اقتدار و پر صلابت به بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بپردازد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خدمت به ملت و کشور را جزو بزرگترین وظایف مسوولان و به خصوص نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس کنونی عنوان کرد و گفت: رجای واثق دارد که این جریان سازیهای برنامه‌ریزی شده، بیانیه ها و وساطتهای مسبوق به سابقه، هیچ خللی در نحوه فعالیت آن شورای معظم نخواهد داشت، و نص صریح قانون و خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ملاک و معیار صلاحیتها خواهد بود.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.