کد خبر : 69349
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
-

مجلس از پاسخ‌‌های وزیر آموزش و پرورش قانع شد

مجلس از پاسخ‌‌های وزیر آموزش و پرورش قانع شد
نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش به سئوال نماینده شیراز درباره انتصابات سیاسی و جناحی در این وزارتخانه و افت کیفی در این حوزه قانع شدند.

به گزارش سورپرس به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با ۱۴۵ رأی موافق، ۵۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۷ نماینده حاضر در جلسه، از پاسخ‌های محسن حاجی میرزایی به سئوال ابراهیم عزیزی قانع شدند.

احمدحسین فلاحی در توضیح سئوال عزیزی نماینده سئوال کننده گفت: در متن این سئوال آمده است که متاسفانه مدتیست در وزارت آموزش و پرورش انتصابات سیاسی و جناحی به اوج خود رسیده و تزلزل مدیریت و آموزش و نظام تعلیم و تربیت به مرحله خطرناکی رسیده است.

به کار گیری افراد دارای سابقه محکومیت، افت تحصیلی دانش آموزان و برخورد قهری و دور از انصاف با نیرو‌های ولایی و انقلابی تنزل جایگاه نظام تعلیم و تربیت را رقم زده است. لازم است وزیر آموزش و پرورش با حضور در مجلس شورای اسلامی نسبت به شرایط موجود و آسیب‌هایی که به این امر مهم وارد شده است پاسخگو باشد.

این سئوال ۲۱ خرداد ۹۹ در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس مطرح شد. با توجه به اینکه قلمرو سئوال ملی تشخیص داده شد و نماینده سئوال کننده نیز از پاسخ وزیر قانع نشد به صحن علنی مجلس ارجاع گردید.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.