کد خبر : 85003
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
-

امیرعبداللهیان اعلام کرد؛

ما از لبنان با صدای بلند حمایت می‌کنیم

ما از لبنان با صدای بلند حمایت می‌کنیم
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد ما به حمایت هایمان از استقلال، امنیت و حاکمیت لبنان ادامه خواهیم داد.

به گزارش سورپرس، وزیر امور خارجه پس از ورود به بیروت پایتخت لبنان تاکید کرد: لبنان را تنها نمی‌گذاریم، جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسئله رژیم صهیونیستی با قدرت در کنار متحدانش در منطقه باقی خواهد ماند.

حسین امیرعبداللهیان درباره محور‌های رایزنی با مقام‌های لبنانی در سفر به بیروت گفت، این اولین سفر بنده در سمت وزیر امور خارجه است، بنده سلام گرم و صمیمانه رئیس جمهور کشورمان را در این سفر به رئیس جمهور، مقامات عالی رتبه و مردم لبنان ابلاغ می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: این سفر نشانی از روابط دوستانه و عمیق دو کشور است و ما از ارتش، مردم و مقاومت لبنان با صدای بلند حمایت می‌کنیم.

امیرعبداللهیان درباره رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در کنار متحدانش در منطقه باقی خواهد ماند و ما به حمایت هایمان از استقلال، امنیت و حاکمیت لبنان ادامه خواهیم داد.

وزیر امور خارجه در واکنش به ابراز احساسات لبنانی با انتشار فراگیر هشتک‌های #خوش_آمدید و #شکرا_ایران در فضای مجازی این کشور به خاطر کمک‌های ایران در شکسته شدن حصار اقتصادی آمریکا علیه این کشور نیز گفت: پیشنهاد‌های بهتر و جدیدتری را برای کمک به شکست حصار اقتصادی لبنان داریم ضمن اینکه مسیر قبلی را مادامی که مسئولین لبنانی بخواهند ادامه خواهیم و در موضوعات دیگر نیز به لبنانی‌ها کمک خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.